Israel försöker ändra vår grundlag

Trött är jag tydligen (se mitt editerade förra inlägg). :)

Sitter på jobbet, så jag avstår helst från att bild-Googla några Roland här. :gnissla

Dt var helt ofarligt, de första 1000 bilderna föreställer en massa svindyra syntar och andra burkar.

Trött är jag tydligen (se mitt editerade förra inlägg). :)

Sitter på jobbet, så jag avstår helst från att bild-Googla några Roland här. :gnissla

För att snyggt styra tillbaks till trådämnet på bästa Stephen King manér:
Är inte Roland här ovan på bilden väldigt like en Israel? :näsblod

Donald som namn i Sverige = WT
Donald som namn i US eller UK = ingen åsikt

Det lutar lite åt Y-syndromet med Donald.

Han kanske skärpte till sig när det började gnällas? Bara att han skrev bättre efteråt tyder ju på det?
Men grattis, du säger det jag själv också skrev.

Som sagt, jag har än så länge inte hittat NÅGON på det här forumet som aldrig har skrivit/stavat fel, så med andra ord kan alla hålla käften?
Har du sett mig bitcha om enskilda stavfel? Du får gärna visa var i så fall. Du kanske missade att det första jag skrev handlade om att iranier inte hade något med tråden som handlar om Sverige vs Israel att göra. SFI-skämtet handlade om mer om det dåliga språket än ett enskilt stavfel.

Vad har det med rasism att göra? Jag brukar i farten skriva "kankse" ibland, hindrar det mig från att få ha åsikter?
Snacka om att blanda päron och äpplen. Återigen, det var inte ett enskilt stavfel jag reagerade på.

Jag har aldrig sagt att han inte får ha en åsikt eller att den är mindre värd än någon annans, så sluta tro så. Tror du inte mig är det ju bara att gå tillbaka och läsa inläggen. Enkelt.

Jag finner det extra roligt när nån som skriver "du vet ju inte vart jag är ifrån, jag kanske är iranier, amerikan etc" sedan själv sitter och förutsätter en massa saker. Som sagt, gå och plåstra om foten som du just sköt dig i, nu istället, så blir allt bra ska du se. :tummenupp
Haha, du är rätt rolig där. Missade du följande:

"Och vaddå smygraist? Vem smyger här?;)"
Gissa vem som skrev det och gissa vem som sköt sig själv i foten. Igen ;)

Han skrev pers av någon outgrundlig andledning. Dvs, har en känsla att det är en stött Iranier som du tjafsar med...:gnissla
Haha, enligt samma tankegång kunde jag lika gärna vara spanjor då jag skrev just spanjor och inte "spansk"?

Men inte för att jag ser hur det skulle spela någon roll vart jag kommer ifrån då det inte ändrar det faktum att iranier som är dumma i huvudet inte hade något med vad den här tråden att handlar om att göra?

OnT:@Markus: jo, den skribenten har ju så rätt det blir. Snubben D har ju länge kommit med dessa anklagelser och nu när organhandel i USA avslöjas så tror han att det per automatik verifierar hans BS.
Något större krav på Aftonhoran & Co kan man ju inte ha, deras totala IQ understiger ju normal skostorlek vilket gör att de inte vet bättre helt enkelt...

Haha, enligt samma tankegång kunde jag lika gärna vara spanjor då jag skrev just spanjor och inte "spansk"?

Men inte för att jag ser hur det skulle spela någon roll vart jag kommer ifrån då det inte ändrar det faktum att iranier som är dumma i huvudet inte hade något med vad den här tråden att handlar om att göra?

Nej, inte enligt samma tankegång....

Dock till något helt annat och jävligt viktigt i sammanhanget inom SH
Så två enkla frågor:

Har du A-körkort?
Har du sporthoj?

Frågeställningen beror på att det börja smyga in sig både kreti och pleti på sistone....

Back on topic...
Om de vägrar hålla käften och fortsätta keffa med sverige, bomba skiten och fördöm alla idioter som kommer och våldtar sverige >.<!!!

Tack för mig :)

111232995.jpg

....be mamma lägga upp dig över axeln och klappa dig på ryggen så du får rapa så släpper magknipen. Magknip gör vem som helst aRj! :mad:

Back on topic...
Om de vägrar hålla käften och fortsätta keffa med sverige, bomba skiten och fördöm alla idioter som kommer och våldtar sverige >.<!!!

Tack för mig :)

Nu kom en till!
:rofl

Vad fan är det för fel på samhället när folk tycker att Israel och Iran eller Irak är samma sak? :lol

Inte en endaste Israel har kommit till Sverige och våldtagit så vitt jag vet, två vart mördade i ett tält i fjällen däremot. :(

Nu kom en till!
:rofl

Vad fan är det för fel på samhället när folk tycker att Israel och Iran eller Irak är samma sak? :lol

Inte en endaste Israel har kommit till Sverige och våldtagit så vitt jag vet, två vart mördade i ett tält i fjällen däremot. :(

Jag tror att de resonerar med hjälp av följande ekvation:
Iranier -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat
Turk -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat
Israel -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat

:)

Nej, inte enligt samma tankegång....

Dock till något helt annat och jävligt viktigt i sammanhanget inom SH
Så två enkla frågor:

Har du A-körkort?
Har du sporthoj?

Frågeställningen beror på att det börja smyga in sig både kreti och pleti på sistone....
Således behöver jag inte vara iranier/från Iran/pers enkom för att jag använde ordet pers.

Huruvida jag har A-kort eller har sporthoj angår inte dig.
Vill du ändå leka runt kan du alltid be en mod ta sig en titt på mig så är problemet löst.

Ingen hoj och inget A-kort, således

Det går bra utför för forumet :(
Jag sa varken att jag har eller inte har, bara att det inte angick dig.

Haha, va gulligt, fick jag ett minus för det? Naw, putte, måste ha trampat på en öm tå.:yoparty:banana:glömdet:arsele:krama:tuttar:D:tummenupp and so on.

Edit2: satte också dåligt i omdöme på mitt inlägg, så du slipper känna dig ensam där ;)

Last edited:
Hmmmmm, ligger inte Iran i Afrika?
Kanske hade jag fel då.

Grrr, kanske kan bero på att jag har så förbaskat on i foten (skottskador juh) :D

Ska se om jag kan halta ut och köra lite , det är en fin kväll.

Lev väl och ta inget för givet, och kasta er inte in i diskussioner som tenderar att
luta sig på förutfattade meningar.

Förtydligande: Jag är inte rasist, jag tycker bara inte om utlänningar :)

Skojar bara, sluta lipa nu Umeå. Jag är inte rasist, jag har många vänner som inte är svenskar. En del av dom är bra, andra har åsikter som inte överenstämmer med mina....
...men jag respekterar det eftersom dom respekterar mig.

Kanske så det skall vara?

Brum brum.

Bus

Jag tror att de resonerar med hjälp av följande ekvation:
Iranier -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat
Turk -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat
Israel -> Hårig -> luktar konstigt -> låter mycket -> apa -> primat

:)

Tro det eller ej men jag kommer inte nappa på några rasistiska liknelser.
En besvikelse för många säkert men jag ser ignet som helst samband mellan etnicitet eller nationalitet och kroppslukt eller eventuellt extra nära släktskap till primater. Mina åsikter om ditt och datt har aldrig och kommer aldrig grunda sig i någons ursprung, vad man däremot väljer att leva efter för seder och bruk kan man väl mycket väl förtjäna mitt fördömande för.

Ädelt va? :)

Tro det eller ej men jag kommer inte nappa på några rasistiska liknelser.
En besvikelse för många säkert men jag ser ignet som helst samband mellan etnicitet eller nationalitet och kroppslukt eller eventuellt extra nära släktskap till primater. Mina åsikter om ditt och datt har aldrig och kommer aldrig grunda sig i någons ursprung, vad man däremot väljer att leva efter för seder och bruk kan man väl mycket väl förtjäna mitt fördömande för.

Ädelt va? :)

Hmm... visste jag inte att det var omöjligt när det kommer från dig skulle jag nästan kunna tro att det där inlägget representerade din verkliga åsikt snarare än att vara ännu ett försök att provocera så mycket som möjligt. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman