Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Game
Set
and
MATCH
Jo jag visste att någon skulle tänka på det viset, men jag kan förklara hur jag tänker.Nu ska jag inte vara den som är den, men det är lite lustigt du kunde besvara en fråga om du var religiös eller inte, men inte ifall du hade A-kort. Båda saker har lika lite med tråden att göra, medan den ena, den du inte ville besvara, är mer relaterad till ett hojforum och därmed kanske av ett visst intresse.
Men prata du på. För min del är alla välkomna här.
Tja, är väl bättre än att komma tvåa eller trea...och fickpingis-titeln är din![]()
Tja, är väl bättre än att komma tvåa eller trea
Och BTW, i mitt fall är det fick-tennis ROFL
Vidare må det vara ett forum som är inriktad mot sporthojar, men det finns dels inget som säger att folk utan körkort och motorcykel inte är välkomna, och dels finns det redan folk utan de två sakerna, utan att de får det använt mot sig i diverse trådar som inte rör körkort eller motorcyklar.
Jaha, så du åkte ut redan i kvalomgången?...du är den ende tävlande![]()
Jo jag visste att någon skulle tänka på det viset, men jag kan förklara hur jag tänker.
Den här tråden handlar om Sverige och Israel och i sådana debatter spelar religion oftast en roll, då man nästan varje gång hamnar i en diskussion som rör judendom, islam, kristendom, antisemitism, islamofobi, fanatiker etc.
Därför såg jag den frågan vara mer relevant för den här tråden, och det var därför jag svarade. Men jag svarade även för jag ville se vad Bettskenan tänkte använda det till och min gissning var helt rätt; inget.
Däremot spelar inte mitt A-kortsinnehav någon roll för den här tråden. Men, jag är inte den som är den, jag har sagt att jag svarar på den frågan om någon kan visa mig varför den är relevant för den här tråden.
Vidare må det vara ett forum som är inriktad mot sporthojar, men det finns dels inget som säger att folk utan körkort och motorcykel inte är välkomna, och dels finns det redan folk utan de två sakerna, utan att de får det använt mot sig i diverse trådar som inte rör körkort eller motorcyklar.
Kanske nästlade in mig där, men fråga på om jag är oklar.
Edit: och till saken hör att de som frågat redan gjort upp sin mening även om jag nu skulle svara (ja) på den frågan.
ENDAST FÖR SPORTHOJÄGARE!
OBS! Kör du moped, cross, minimoto eller nått under 125cc eller cross så är du inte välkommen på denna sajten. Vänligen besök en annan sida som passar dig bättre tills du passar kriterierna! Ditt konto tas bort helt.
LÄS AVTALET
Jo, tanken var att jag skulle skaffa hoj den här sommaren, men den planen gick i stöpet.Saxat från medlemsreglerna:
Så om en sak var viktigt för tråden, då är kanske en annan sak viktigare eftersom det gäller hela forumet?
Sedan vet jag inte riktigt varför vissa är lite kinkiga och klagar på att icke-hoj-ägare är här. Intresset måste väl finnas? Annars hade de väl valt en annan site med annan inriktning?
Så än en gång. För min del har jag inget emot att du är här. Men se till att skaffa hoj pronto!
Edit: Ingen verkar följa de där reglerna ändå, med tanke på att här finns alla typer av motorcyklar. De enda som väl till stor del lyser med sin frånvaro är glidarhojar.
Jaha, så du åkte ut redan i kvalomgången?
![]()
Jo, tanken var att jag skulle skaffa hoj den här sommaren, men den planen gick i stöpet.
Vad beträffar A-kort: visst, hade alla i tråden fått den frågan så fine, men inte nu när det bara är jag. Du finner inte det lite konstigt att det bara är jag som får den frågan bara huxflux utan någon relation till något annat jag sagt i tråden?
Det är lätt att tro det när man inte var duktig under kvaletnej.
din tävling----->du är den ende tävlande.
![]()
Det är lätt att tro det när man inte var duktig under kvalet
Muahah![]()
Edit: märk väl att jag bett badger och bettskenan några gånger att anmäla mig till mod ifall de anser att jag inte har rätt/uppfyller kraven för att vara på SH.
Nej då, långt ifrån ^^du e, hmm hur e d kidsen säjjer - ägd.
Jag tycker helt ärligt att du ska göra det ifall du anser att någon ska kolla på ifall jag har rätt att vara här eller ej. Det säger jag inte för att provocera, utan jag menar det. Kommer varken bli sur, ledsen eller grinig ifall du gör det.Har aldrig anmält ett inlägg eller regelbrott för en moderator under hela min medlemstid, en principsak, min herre.
Nej då, långt ifrån ^^
Jag tycker helt ärligt att du ska göra det ifall du anser att någon ska kolla på ifall jag har rätt att vara här eller ej. Det säger jag inte för att provocera, utan jag menar det. Kommer varken bli sur, ledsen eller grinig ifall du gör det.
Vill du kan jag anmäla mig själv till och med.
@Palle71: Du har PM.
Till er andra, hur fan var det nu, är fortfarande moppefucko politiskt korrekt eller ska det vara nått annat?![]()
Nej för fan, jag vart skenbannad av Ljunghusen när jag kallade honom för MF i somras eller våras.
Det är svårt att avgöra vad som är roligast, att han trodde att han bannade mig men han inte gjorde det alt. att han blev så arg för att bli kallad MF, vilket i runda slängar 98-99% av SH-populationen lär ha blivit någon gång.
Jo, tanken var att jag skulle skaffa hoj den här sommaren, men den planen gick i stöpet.
Moppefucko![]()
Haha, du är ju nästan rolig du.Moppefucko![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |