Isle of man TT 2009

jaha

bara jag som inte ser nåt

nån som vet om mats har startat idag??

Lite roligt att Michael Dunlop vann Supersport idag på Isle of Man. De måste nästan ha bensin i blodet i den släkten.

Hmm, dom är väl en timme efter om jag inte tänker fel. Borde alltså bli 23-00 svensk tid.

ITV4 funkar bra nu iaf, riktigt skaplig bild också. :tummenupp

Du postade en länk till mig med local time för Isle of Man, den säger just nu 20:17, alltså GMT. I Sverige (GMT +1) är det nu 21:17. Följdaktigen är då local time of isle of man en timme "Före" oss, inte efter. Såvida du inte resonerar att klockan är 21:17 här först, eftersom då är vi efter. :näsblod

Du postade en länk till mig med local time för Isle of Man, den säger just nu 20:17, alltså GMT. I Sverige (GMT +1) är det nu 21:17. Följdaktigen är då local time of isle of man en timme "Före" oss, inte efter. Såvida du inte resonerar att klockan är 21:17 här först, eftersom då är vi efter. :näsblod
Blev först lite snurrig när jag läste ditt inlägg men tänker du inte väldigt fel?
Före är väl den som kommit längst på dygnet av två tidszoner?

Japan ligger tex långt före Sverige och Sverige ligger i sin tur långt före USA som följdaktligen ligger efter oss precis som England gör.

här finns det nu topp 100 av tt minnen
mms://itvbrdbnd-itv4.wm.llnwd.net/itvbrdbnd_itv4?e=1236419373&h=f509e0a5853e48cc a0123df3553643c9

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman