ACO skrev:2164584Tänkte köra SSEMSE intro på söndag.
Någon som vet om måste sätta på orginal ljuddämparna för att få köra på sturup race way?
Behövs ej, har jag för mig. Dem där flygmaskinerna gasar ju på rätt ordentligt ngr hundra meter därifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ACO skrev:2164584Tänkte köra SSEMSE intro på söndag.
Någon som vet om måste sätta på orginal ljuddämparna för att få köra på sturup race way?

El Garto skrev:2165319Jag har lovat en kompis att försöka få tag i en plats åt honom i intro-gruppen på söndag. Så om någon får förhinder så pm:a eller ring 070-7766659 så köper jag platsen.
Själv lyckades jag boka en plats i grön grupp på söndag![]()
Zenit skrev:2165429de ska ju tydligen regna söndag men de tror vi inte på men OM så skulle vara fallet va gäller då med körning o betalning?
bjorasen skrev:2165501Ser ju rätt ljust ut just nu iaf.. vad som händer OM (gud förbjude) det skulle regna har jag ingen aning om..
Förresten så är jag också anmäld till introt på söndag och det ska bli såååååå jävla kul!!!
![]()

Zenit skrev:2165429de ska ju tydligen regna söndag men de tror vi inte på men OM så skulle vara fallet va gäller då med körning o betalning?
Zenit skrev:2165512kul att du e med o kör nästa gång o inte bara tittar va tre platser kvar så jag knepp en i grön numen nu har jag inte tid o sitta här måste fixa en mass skolgrejer så de e klara innan söndag ju
![]()
![]()
Zenit skrev:va tre platser kvar så jag knepp en i grön nu![]()
Du ska som vanligt respektera reglerna för omkörning/flaggor samt visa hänsyn gentemot dom andra på banan, ta det lugnt det första varvet så att däcken hinner bli varma, ha kul och håll dig på hjulen.Deagol skrev:2166274Nåt man skall tänka på inför SRW på söndag, har bara kört SMC på knudan körningar innan![]()
Deagol skrev:2166274Nåt man skall tänka på inför SRW på söndag, har bara kört SMC på knudan körningar innan![]()
PGH skrev:2172820OBS såg att tiden på söndag var ändrad till 18-21. Då kanske regnet hiiner iväg till körningen.
CorbenDallas skrev:2172798Det är lugnt. Du kommer att få all info du behöver på plats.
Men gör gärna som Robs säger, lägg en tomflaska i ryggsäcken. Det finns vatten i kranen. För er som inte har ryggsäck säljs läsk på plats, men vatten är givetvis det bättre alternativet (så länge det inte kommer uppeifrån).

Robz skrev:2176603Kör med för hojjen rekommenderat tryck! Skulle gissa 2,3 - 2,5 bar.
När man börjar piska bana fullt ut, blir däcken varma (det blir de ej i Grön grupp) och då ökar trycket i däcken (luften expanderar).
När man kör så däcken blir riktigt varma, bör man utgå ifrån ett något lägre tryck för att nå optimalt tryck med varma däck. Själv går jag aldrig under 2,1 bar... under 2 bar i framdäcket och långsamma svängar blir spännande.
Å andra sidan, ökar temperaturen i däcken lättare med lägre tryck - däcket rör sig mer, så det är en balansgång vilket tryck man bör utgå ifrån.
/![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!