jolio skrev:....men det kanske är fel tänkt![]()
Njaaa, helt ute och cyklar är du nog inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jolio skrev:....men det kanske är fel tänkt![]()
Don Quixote skrev:Publik har absolut ingenting med nervositet att göra. Jag är lika skakig oavsett om det sitter 21.000 på läktarna på mantorp eller 24 stycken på anderstorp...
Du menar förra året eller? I år var det ju iaf 1400.Webspy skrev:Det var 36 betalande på SM - Anderstorp......
Swedie skrev:Du menar förra året eller? I år var det ju iaf 1400.![]()
Du var ju där? Inte bråka nu. Men jag vill faktiskt minnas att det var en del folk där.Webspy skrev:ellerhur att det var 1400 - 140 inte mer.... men visst... det var nog -04...
jolio skrev:men det kanske är fel tänkt![]()
aci skrev:Detta kan bli bra om det hjälper upp statusen för Sm klasserna i Sverige. Bättre än att Superbike går till Viedec enligt mig. Kör själv Rookie men är det väldigt få betalande för att se RR SM så kanske det är ett större problem än att jag får mindre publik. Innan man säger för mycket och kastar skit så skulle det ju vara trevligt att ha alla fakta på bordet först.....
ecce skrev:Jag säger efter ett tag 50/50 det finns endel fördelar och ett par nackdelar.
Macke skrev:Hur skulle det öka publiksiffran och statusen på SM klasserna bara för att man flyttar R600 och R1000 till lördagen?![]()
Macke skrev:Hur skulle det öka publiksiffran och statusen på SM klasserna bara för att man flyttar R600 och R1000 till lördagen?![]()
Hittar faktiskt inga fördelar.... Kan nån upplysa mig?
aci skrev:Innan man säger för mycket och kastar skit så skulle det ju vara trevligt att ha alla fakta på bordet först.....
HW skrev:.........dels lämnar det utrymme för mer publikattraherande klasser på söndag.
Exakt vad jag menar med det där får ni vänta ett halvår och se......
Macke skrev:Hittar faktiskt inga fördelar.... Kan nån upplysa mig?
Showerna behöver väl inte ta med än nån kvart eller så? Gridshow? Vad mer? (som behöver göras på banan alltså, så man måste ta "racetid" i anspåk?)Swedie skrev:Gissning är att TV ska få lite mer utrymme. Möjligen "större" shower runtomkring huvudklasserna.
Som sagt, hur påverkar det SM-klasserna? Som du skrev själv, så påverkar det ju oss rookies som kör sist på dagen.Swedie skrev:Sabba race. Inte "heeela daaagen lååång". Många som sagt har ju åkt hem innan racen är över på Söndagen. Vilket har varit tråkigt, oftast för Rookie 1000.
Hittar faktiskt inga fördelar.... Kan nån upplysa mig?
mbacken skrev:Kör 125 jr och 250 sp på lördag istället. Dom klasserna är ju dom tråkigaste att se ändå.
Såg dem på Sviestad och vart faktiskt riktigt imponerad av vad de presteradeWebspy skrev:125 JR har ju bjudit på den tätaste rejsingen i år.... så jag håller inte med dig där....
Jag skulle vilja sesandstream skrev:Om jag fick välja skulle jag vilja se följande på söndagen:
125 GP
250 GP
Superbike
R600
R1000
(gärna i den ordningen också)
Övriga klasser på lördagen.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |