I artikeln i senaste IB om den helvecka som Lenneth Lodnert planerar på Knutstorp som inledning på säsongen 2006 med seriös träning, både teori och praktik står det en del intressanta saker tycker jag. Förutom att träningslägret som sträcker sig från tisdagen den 25:e till fredagen den 28:e som verkar mycket intressant, även om det främst riktar sig till unga förare så är fäljande passus kanske något som kan tolkas så att Rookieklasserna kommer få maka på sig till lördagen.
Jag citerar:
"Därefter SM-premiär. Med officiell träning och minst två rookierace (600 och 1000 på lördagen. En dag senare släcks rödljusen för VIP-betonade 125 Junior. Ungefär en halvtimme senare, som kronan på verket, tar de ordinarie SM-klasserna, Superbike, 250 och 125 över scenen."
Ramaskri?
Jag citerar:
"Därefter SM-premiär. Med officiell träning och minst två rookierace (600 och 1000 på lördagen. En dag senare släcks rödljusen för VIP-betonade 125 Junior. Ungefär en halvtimme senare, som kronan på verket, tar de ordinarie SM-klasserna, Superbike, 250 och 125 över scenen."
Ramaskri?
Press från publiken...löjligt
(möjligen om det skulle sitta 50.000 skrikande fans på läktaren...men det lär ju dröja)