intressant för er med nsr?

hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Wärniss skrev:
hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Trallan skrev:
Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Åå fan! får ringa dit nästa vecka!! Men trimet ska av i vinter.. ska köra upp sen i vår.. Lika bra att köra strypt då..
På lelles så har dom värsta hoppet från st 150-180. Men får se va mc varuhuset säger! tack för tipset!

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back