intressant för er med nsr?

hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Wärniss skrev:
hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Trallan skrev:
Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Åå fan! får ringa dit nästa vecka!! Men trimet ska av i vinter.. ska köra upp sen i vår.. Lika bra att köra strypt då..
På lelles så har dom värsta hoppet från st 150-180. Men får se va mc varuhuset säger! tack för tipset!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back