intressant för er med nsr?

hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Wärniss skrev:
hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Trallan skrev:
Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Åå fan! får ringa dit nästa vecka!! Men trimet ska av i vinter.. ska köra upp sen i vår.. Lika bra att köra strypt då..
På lelles så har dom värsta hoppet från st 150-180. Men får se va mc varuhuset säger! tack för tipset!

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back