Inte är väl nya Suzukin så ful...

• Thread starter Thread starter Mam
  • Start date Start date
Nya gixxern är brutalt ful.,..skulle aldrig byta min 03:a mot den,,,urk avgasröret är inte det enda som får mig att soy, hela stuket är helt fel...

R-1000 skrev:
Nya gixxern är brutalt ful.,..skulle aldrig byta min 03:a mot den,,,urk avgasröret är inte det enda som får mig att soy, hela stuket är helt fel...

Tycker arslet är riktigt fult, såg en bild på den när någon körde med den på bana, och bilder var tagen lite uppifrån och arslet är verkligen brett och fult..

man lär väl sig tycka om den mer och mer...jag tyckte varken ZX10R eller gixxer 03-04 var snygga när dom kom, men nu tycker jag dom är skitläckra..

Är det där GSX-R 1000GE (ghostrajder edition) eller? :hihi Har nog aldrig sett en helsvart sporthoj direkt från fabrik förut.

Ett byte av avgassystem är ju alltid obligatoriskt inga orginalsystem brukar ju vara vackra....
Också en upprensning av bakdelen.
Blir förmodligen en blå/vit GSXR 1000 05a för min del :yoparty

Jag börjar faktiskt tycka den e rätt snygg nu! Avgassystemet har ändå sin charm på något sätt!

Den e iaf tre ggr snyggare än förra årets gixxer

fan, -03/-04:ans r-1000 var ju skitfin. Varför har det gjort så här?

DanTheMan71 skrev:
Hojen e ju brutalt feldesignad...runda o kantiga former om vartannat.Estetiskt en ren katastrof.Avgassystemet ska vi inte prata om,ser ut som en välfylld OB Fleur :zpy

Skicka in en ansökan som chefsdesigner till någon hojtillverkare, de hade säkert anställt dig på direkten!!! :rofl

Coola Ola skrev:
Är det där GSX-R 1000GE (ghostrajder edition) eller? :hihi Har nog aldrig sett en helsvart sporthoj direkt från fabrik förut.
CBR 600 RR var väl helsvart från fabrik??? Förra eller förrförra året...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8