Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den kanske är "ful" av en anledning, aerodynamik och design går inte alltid hand i hand, Suzuki hävdar ju att deras hoj ska vara snabbast av de nya litershojarna.DanTheMan71 skrev:Hojen e ju brutalt feldesignad...runda o kantiga former om vartannat.Estetiskt en ren katastrof.Avgassystemet ska vi inte prata om,ser ut som en välfylld OB Fleur![]()
...sen är det väl tiden det tar dit upp det handlar om snarare än hur högt upp det är.....DanTheMan71 skrev:Jag kanske e ensam om detta men jag föredrar design framför snorful aerodynamik.Kvittar för mig om hojen toppar 270 eller 300.Var uppe över 250 en gång i år o det var jättekul...NOT
Jonne_boy skrev:ser ju ut som en touringhoj
P-E skrev:Tycker arslet är riktigt fult, såg en bild på den när någon körde med den på bana, och bilder var tagen lite uppifrån och arslet är verkligen brett och fult..
ofan... dÅ mÅstE ju jAg hA en mÄÄsandstream skrev:Spöket har redan beställt en 05:a...
Det diskuterade tidigare i trådenWASP skrev:ofan... dÅ mÅstE ju jAg hA en mÄÄ
Inte på en retta. Kanske hade vart kuligare på en tusenÄrrDanTheMan71 skrev:Jag kanske e ensam om detta men jag föredrar design framför snorful aerodynamik.Kvittar för mig om hojen toppar 270 eller 300.Var uppe över 250 en gång i år o det var jättekul...NOT
DanTheMan71 skrev:Jag kanske e ensam om detta men jag föredrar design framför snorful aerodynamik.Kvittar för mig om hojen toppar 270 eller 300.Var uppe över 250 en gång i år o det var jättekul...NOT
Mrlind skrev:Den här e inte dum... Fler bilder på http://www.alexlind.com/ kolla showroom munchen..
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|