Innebandy

På måndag smäller det.....det var tunt med sporthojs folk imåndags bara 3 st tror jag var tog alla andra vägen..
 
Snurra upp mig... HA, du kommer väl ihåg hur bra det gick sist, jag tunnlade dig och lura dig till blåkulla innan du fattade vad som hänt!:yoparty
 
Hej gubbar och gummor,

Jag måste tyvärr stå över idag då min tå mår dåligt och måste vila till marathon på lördag. Men nästa måndag är jag tillbaka med ny energi :tummenupp
 
Ja för fan vi spelar fortfarande dock är det sista gången nu på måndag för säsongen sen drar det igång igen v33

du får mer än gärna vara med och spela
 
Är det dags igen på måndag?

Jag har vilat mig i form hela sommaren samt hållit vätskebalansen korrekt med hjälp av massor med öl, så jag är redo att springa!
 
Det är dags nu på måndag igen! 20:30-21:30 i utk hallen. Christer kommer vara där och ta emot alla, själv är jag borta då tyvärr....
 
haha =)

Imorgon smäller det hoppas den kommer lite nytt folk också.

Det trissta är att dom lagom till fakturan kom höjde avgiften med 1000.-(har bråkat som fan med dom om det men det var bara att lägga sig eller sluta spela där) jag har redan betalat in dom 4000.- vi fick in förra säsongen men vi måste betala in resterande 1000 nder augusti.

Aa du arnesson du är inte ensam har hård bantat med nötter chips och öl hela sommaren =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top