Innebandy

Jag åker på semester över jul och nyår (Sol + öl!) så jag kommer inte förän den 11:e Januari.
 
Kör vi på måndag eller? Kommer bli min sista gång isåfall då jag flyttar till Karlskrona den 11 januari. Tänkte avsluta med att plantera Softishman i väggen... :D

/Ziarro
 
Kör vi på måndag eller? Kommer bli min sista gång isåfall då jag flyttar till Karlskrona den 11 januari. Tänkte avsluta med att plantera Softishman i väggen... :D

/Ziarro

Oj oj du..... Ska jag dra en tunnel på dig igen eller?! Vart var du förra måndagen då?! :7peta

Varför flytta dit?! :dummer
 
Skeppsluder?! Så du kommer bli bög oxå?! Det finns ju bara killar på haven.... Vi ses imorgon då!
 
En kvinna i varje hamn kommer bara betyda en massa mysko könssjukdomar....

Inte det minsta avundsjuk....
 
En kvinna i varje hamn kommer bara betyda en massa mysko könssjukdomar....

Inte det minsta avundsjuk....

Jo, men det är väl tillfälligt. Den man får i första hamnen lär man ju ha hunnit kurera sig ifrån innan man kommer till hamn nummer två. Sen är det ju bara att börja om igen. :tummenupp
 
Synd att vi hamnade i samma lag sista gången då.... Eller tur för dig så jag inte kunde lura upp dig på läktaren..... ha det så kul iaf där nere!
 
Hahahaha. Skägget har jag redan och har redan börjar skriva manuset till min första musikal. Samt laddar upp med massa musik på temat sjö/musikal...

[YOUTUBE-ID]InBXu-iY7cw[/YOUTUBE-ID]

:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top