Innebandy

haha =)

Imorgon smäller det hoppas den kommer lite nytt folk också.

Det trissta är att dom lagom till fakturan kom höjde avgiften med 1000.-(har bråkat som fan med dom om det men det var bara att lägga sig eller sluta spela där) jag har redan betalat in dom 4000.- vi fick in förra säsongen men vi måste betala in resterande 1000 nder augusti.

Aa du arnesson du är inte ensam har hård bantat med nötter chips och öl hela sommaren =)

Spel imorrn asså? Då kan ju jag komma och snurra upp er på läktaren igen. Är ledig i en vecka nu innan jag flyttar ned igen. :tummenupp

haha =)

Imorgon smäller det hoppas den kommer lite nytt folk också.

Det trissta är att dom lagom till fakturan kom höjde avgiften med 1000.-(har bråkat som fan med dom om det men det var bara att lägga sig eller sluta spela där) jag har redan betalat in dom 4000.- vi fick in förra säsongen men vi måste betala in resterande 1000 nder augusti.

Aa du arnesson du är inte ensam har hård bantat med nötter chips och öl hela sommaren =)

OK. Jag betalade i våras för spel under hösten. Hur mycket extra blir det och när ska jag betala det? Jag kommer inte att vara med och spela under augusti men är med fr o m september.

Vet inte hur mycker extra det blir beror ju på hur många som betalar och hur många nya vi får in.

får vi inte in några nya alls då blir det 100kr för vi var 10st som betalade för hösten. dock har vi sällan vart färre än 10 per gång som spelat.

får vi in 2 nya då saknas det bara 200 och då blir det inte många kr att dela på.

=)

Oj vad kul, innebandy,...:tummenupp

Finns det plats för fler spelare?

Vart spelar ni och vad kostar det att vara med?

Oj vad kul, innebandy,...:tummenupp

Finns det plats för fler spelare?

Vart spelar ni och vad kostar det att vara med?

Självklart, UTK hallen måndagar 20.30. Priset är ca 400kr/termin och pers. Christer (Mlscrew) har koll på betalningar.

Det arnesson skriver stämmer väldigt bra 400.- just nu baserat på hur många vi är ju fler desto billigare.

Första gången är gratis så man får testa och se om man vill vara med.

Välkommen på måndag om du vill testa

Okej, kikar in på måndag så får vi se om jag platsar. :D

Ska se om jag kan lura med en kompis oxå,.. :rolleyes:

Imorgon kommer jag oxå, då blir det springa av!!!! Då visar det sig om sommarträningen gjort nytta.....

Min sommmarträning iform av öl & chips har inte funkat märke jag i måndags =(

V/S är rätt säker på att du platsar vi är en del feta gubbar =) sen finns det några löp kaninen som springer som tokar.

Last edited:
5 tappra =) jag micke,andreas,arne,mange men som sagt första för terminen så va det ju lite väntat.

Vet att andreas inte kommer idag han är i spanien.

Magnus - New York
Andres - tenta pluggar
olle - inget svar
patrik - inget svar
Pizzabagaren - jobbar
Mogge - inget svar

men jag kanske får med mig marianne iaf....

Intresserad och då Crossäsongen är snart slut så nu finns det kanske tid till andra aktiviteter.....
Spelar ni fortfarande?
Finns det plats för fler okunninga?

Vi spelar och det varierar kraftigt på deltagarsidan..... Sist var vi 8 st och gången innan var vi 17 st.... Men kom och prova du....! 20.30 UTK hallen längst in...

Skall göra mitt bästa och försöka dyka upp måndag 20/9 (bortrest nu på måndag), får se om jag hittar :-)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!