Innebandy

På måndag smäller det.....det var tunt med sporthojs folk imåndags bara 3 st tror jag var tog alla andra vägen..

Snurra upp mig... HA, du kommer väl ihåg hur bra det gick sist, jag tunnlade dig och lura dig till blåkulla innan du fattade vad som hänt!:yoparty

Hej gubbar och gummor,

Jag måste tyvärr stå över idag då min tå mår dåligt och måste vila till marathon på lördag. Men nästa måndag är jag tillbaka med ny energi :tummenupp

Ja för fan vi spelar fortfarande dock är det sista gången nu på måndag för säsongen sen drar det igång igen v33

du får mer än gärna vara med och spela

Är det dags igen på måndag?

Jag har vilat mig i form hela sommaren samt hållit vätskebalansen korrekt med hjälp av massor med öl, så jag är redo att springa!

Det är dags nu på måndag igen! 20:30-21:30 i utk hallen. Christer kommer vara där och ta emot alla, själv är jag borta då tyvärr....

haha =)

Imorgon smäller det hoppas den kommer lite nytt folk också.

Det trissta är att dom lagom till fakturan kom höjde avgiften med 1000.-(har bråkat som fan med dom om det men det var bara att lägga sig eller sluta spela där) jag har redan betalat in dom 4000.- vi fick in förra säsongen men vi måste betala in resterande 1000 nder augusti.

Aa du arnesson du är inte ensam har hård bantat med nötter chips och öl hela sommaren =)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back