Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.



Då var man oxå med i leken.
Lilla Elicia föddes den 8/2 kl 03.23, 4025g 53cm
![]()
Då var man oxå med i leken.
Lilla Elicia föddes den 8/2 kl 03.23, 4025g 53cm
Då var man oxå med i leken.
Lilla Elicia föddes den 8/2 kl 03.23, 4025g 53cm
Då var man oxå med i leken.
Lilla Elicia föddes den 8/2 kl 03.23, 4025g 53cm
![]()
Hur gammalt skall ett barn vara för att sova ända till 0900?
Ser fram emot den tid då JAG väcker barnen :hämndenärljuv

*sweetness*
![]()
Hur gammalt skall ett barn vara för att sova ända till 0900?
Ser fram emot den tid då JAG väcker barnen :hämndenärljuv



Jaha mina damer och herrar
Den 28/2 -11 kl.21.41 så kom lille Milo till världen. Vägde 3050gram och det var verkligen kärlek vid första ögonkast. Damn vilken kärlek
Allt gick kanon med tjejen och vi alla mår kanon bra.
Just nu tar vi en lugnande stund efter jag badat grabben
Hoppas att det går bra för alla med era goa barn. Riktigt fina bilder
ni tagit. Har tagit en del bilder själv och kommer att skicka upp lite bilder så ni får se pappas pojk
Ha de gött
/Panos
13 månader och 9 dagar. Jag vet inte vad du gör för fel egentligen, våran sover som en stock
Sover han i eget rum för det första, och somnar han bra på kvällen?
13 månader och 9 dagar. Jag vet inte vad du gör för fel egentligen, våran sover som en stock
Sover han i eget rum för det första, och somnar han bra på kvällen?
Kl 19 tutar vi i honom en flaska välling, sen somnar han. Kl 23.30 vill ha ha en flarra till. Sen sover han till 0330 cirka. Då vill han ha käk (vi har provat att sluta upp med detta vilket resulterade att han ville stiga upp 0500 istället, så vi gav upp). Nu har vi ju en till, så att stiga upp och mata ungarna mitt i natten är det minsta problemet.
Sen vaknar han 0600 cirkus. Alla dagar. Även dagar när pappa är bakis.

Grattis! Första barnet?
Babyboom nu, både här på Sporthoj och ute på stan verkar det som.
Var ute och traskade en sväng idag och har aldrig sett så många barnvagnar tidigare. Tänkte att jag kanske lägger märke till dom bara för att jag själv blivit förälder, men näääääe, helt omöjligt att det kan ha varit så många för bara 2-3 år sedan!
Jaha mina damer och herrar
Den 28/2 -11 kl.21.41 så kom lille Milo till världen. Vägde 3050gram och det var verkligen kärlek vid första ögonkast. Damn vilken kärlek
Allt gick kanon med tjejen och vi alla mår kanon bra.
Just nu tar vi en lugnande stund efter jag badat grabben
Hoppas att det går bra för alla med era goa barn. Riktigt fina bilder
ni tagit. Har tagit en del bilder själv och kommer att skicka upp lite bilder så ni får se pappas pojk
Ha de gött
/Panos
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |