Inget för graviditetsfobiker

Grattis Jesseboy :yoparty

Jag och tjejen är inne på vecka 30 nu :)

God fortsättning på er alla goa och glada :tomten
mvh Panos

Tack för alla gratulationer.
Den 22/12 kom hon, 6 dagar innan förespått datum :)
Bara att inse: Det här är inget standardbarn. Hon är bättre i allt, vackrare, snällare, finare, intelligentare, ja. U get da picture ;)
Hon ska heta Maj, förresten.

Bifogat

• Angel.jpg
    Angel.jpg
    34.6 KB · Visningar: 56
Bara att inse: Det här är inget standardbarn. Hon är bättre i allt, vackrare, snällare, finare, intelligentare, ja. U get da picture ;)

Var det första barnet?
Innan man har en själv hajar man inte vad det handlar om. Det går faktiskt inte att förklara.

Ja, hon var ju faktiskt ganska söt för att vara bebis, de brukar annars vara jäkligt fula :tummenupp

Starstriker, vad menar du med det? Det är väl inte jobbigt med småungar, det var väl därför ni skulle ha en till :tungan

Ja, hon var ju faktiskt ganska söt för att vara bebis, de brukar annars vara jäkligt fula :tummenupp

Starstriker, vad menar du med det? Det är väl inte jobbigt med småungar, det var väl därför ni skulle ha en till :tungan

Absolut. Vi ska nog ha tre till
Med en barnflicka till varje :tummenupp

De två första åren:
:trött :gråta :4skrika :näsblod :huvet :galen :confused: :3freak :mad: :gnissla :död :pangihuve

Därefter är det mest
:) :kär

Haha, härlig smilie-beskrivning :hihi Den stämmer väl dock ganska så bra, åtminstone för mammorna...

Jo, precis så är det. Däremot är det sällan problem att förklara för folk allt det jobbiga (som smileysarna visar)...
Det man däremot vare sig kan förklara eller själv fattade innan man fick barn är varför det är så djävla värt alla de där smileysarna och dubbelt så många till.

Jo, precis så är det. Däremot är det sällan problem att förklara för folk allt det jobbiga (som smileysarna visar)...
Det man däremot vare sig kan förklara eller själv fattade innan man fick barn är varför det är så djävla värt alla de där smileysarna och dubbelt så många till.

Du har rätt som vanligt, jag ångrar inte mitt val av att skaffa barn ens de jobbigaste stunderna. Eller ok, det kanske jag gör men du förstår vad jag menar...
Men nu när tjejen tjatar om unge No.2 så vettefan...

Hur går det Jesse, har du lärt henne något än?

Nu tittar hon mig i ögonen och verkar fascineras av allt som lyser eller är färgglatt.
Man kan ibland få ett leende som inte bara bajsbetonat också :)
Dessutom har hon växt 7 cm och över 1 kg på 4 veckor, gumman verkar ha steroider i tuttarna...

Att hon sen har tvättbräde, kan lyfta på huvudet och snacka norrländska ser jag bara som en bonus.

Jag är så in i helvete kär.

Nu tittar hon mig i ögonen och verkar fascineras av allt som lyser eller är färgglatt.
Man kan ibland få ett leende som inte bara bajsbetonat också :)
Dessutom har hon växt 7 cm och över 1 kg på 4 veckor, gumman verkar ha steroider i tuttarna...

Att hon sen har tvättbräde, kan lyfta på huvudet och snacka norrländska ser jag bara som en bonus.

Jag är så in i helvete kär.

Nice nice Jesseboy:tummenupp

Vi har 6veckor kvar till beräknad ankomst :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...