Nu tittar hon mig i ögonen och verkar fascineras av allt som lyser eller är färgglatt.
Man kan ibland få ett leende som inte bara bajsbetonat också
Dessutom har hon växt 7 cm och över 1 kg på 4 veckor, gumman verkar ha steroider i tuttarna...
Att hon sen har tvättbräde, kan lyfta på huvudet och snacka norrländska ser jag bara som en bonus.
Jag är så in i helvete kär.
hahahahaha klockrent...

vi har 6 mån and counting....


Fy fan vad jobbigt det låter. Lilltjejen väckte mig klockan 09.20 idag, jag har slutat ställa klockan eftersom hon alltid vaknar 07.55 men idag blev det sovmorgon tydligen.
Näe, ni gör nog helt rätt faktiskt. Skönt att bli av med allt det där vad småbarn heter så fort som möjligt.
Nu är han bara 11 veckor så han har nog inte synkat in sig än...