Inget för graviditetsfobiker

Grattis Jesseboy :yoparty

Jag och tjejen är inne på vecka 30 nu :)

God fortsättning på er alla goa och glada :tomten
mvh Panos
 
Tack för alla gratulationer.
Den 22/12 kom hon, 6 dagar innan förespått datum :)
Bara att inse: Det här är inget standardbarn. Hon är bättre i allt, vackrare, snällare, finare, intelligentare, ja. U get da picture ;)
Hon ska heta Maj, förresten.
 

Bifogat

  • Angel.jpg
    Angel.jpg
    34.6 KB · Visningar: 56
Tack för alla gratulationer.
Den 22/12 kom hon, 6 dagar innan förespått datum :)
Bara att inse: Det här är inget standardbarn. Hon är bättre i allt, vackrare, snällare, finare, intelligentare, ja. U get da picture ;)
Hon ska heta Maj, förresten.

Var det första barnet?
Innan man har en själv hajar man inte vad det handlar om. Det går faktiskt inte att förklara.
 
Tack för alla gratulationer.
Den 22/12 kom hon, 6 dagar innan förespått datum :)
Bara att inse: Det här är inget standardbarn. Hon är bättre i allt, vackrare, snällare, finare, intelligentare, ja. U get da picture ;)
Hon ska heta Maj, förresten.

Ja, hon var ju faktiskt ganska söt för att vara bebis, de brukar annars vara jäkligt fula :tummenupp

Starstriker, vad menar du med det? Det är väl inte jobbigt med småungar, det var väl därför ni skulle ha en till :tungan
 
Ja, hon var ju faktiskt ganska söt för att vara bebis, de brukar annars vara jäkligt fula :tummenupp

Starstriker, vad menar du med det? Det är väl inte jobbigt med småungar, det var väl därför ni skulle ha en till :tungan

Absolut. Vi ska nog ha tre till
Med en barnflicka till varje :tummenupp
 
De två första åren:
:trött :gråta :4skrika :näsblod :huvet :galen :confused: :3freak :mad: :gnissla :död :pangihuve

Därefter är det mest
:) :kär

Haha, härlig smilie-beskrivning :hihi Den stämmer väl dock ganska så bra, åtminstone för mammorna...

Jo, precis så är det. Däremot är det sällan problem att förklara för folk allt det jobbiga (som smileysarna visar)...
Det man däremot vare sig kan förklara eller själv fattade innan man fick barn är varför det är så djävla värt alla de där smileysarna och dubbelt så många till.
 
Jo, precis så är det. Däremot är det sällan problem att förklara för folk allt det jobbiga (som smileysarna visar)...
Det man däremot vare sig kan förklara eller själv fattade innan man fick barn är varför det är så djävla värt alla de där smileysarna och dubbelt så många till.

Du har rätt som vanligt, jag ångrar inte mitt val av att skaffa barn ens de jobbigaste stunderna. Eller ok, det kanske jag gör men du förstår vad jag menar...
Men nu när tjejen tjatar om unge No.2 så vettefan...

Hur går det Jesse, har du lärt henne något än?
 
Nu tittar hon mig i ögonen och verkar fascineras av allt som lyser eller är färgglatt.
Man kan ibland få ett leende som inte bara bajsbetonat också :)
Dessutom har hon växt 7 cm och över 1 kg på 4 veckor, gumman verkar ha steroider i tuttarna...

Att hon sen har tvättbräde, kan lyfta på huvudet och snacka norrländska ser jag bara som en bonus.

Jag är så in i helvete kär.
 
Nu tittar hon mig i ögonen och verkar fascineras av allt som lyser eller är färgglatt.
Man kan ibland få ett leende som inte bara bajsbetonat också :)
Dessutom har hon växt 7 cm och över 1 kg på 4 veckor, gumman verkar ha steroider i tuttarna...

Att hon sen har tvättbräde, kan lyfta på huvudet och snacka norrländska ser jag bara som en bonus.

Jag är så in i helvete kär.

Nice nice Jesseboy:tummenupp

Vi har 6veckor kvar till beräknad ankomst :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top