Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen risk att du är "sämst" på en SMC-körning. Det finns gott om återfallsknuttar i 50-årsåldern som kommer och rostar av sig i touringtempo.
![]()
![]()
BÄTTRE NUDÅ?
Du menar sådär, och den kurvan var inte ens skarp så jag lutar inte så mycket... Vad tyck... Rätt teknik nudå?
![]()
Du menar sådär, och den kurvan var inte ens skarp så jag lutar inte så mycket... Vad tyck... Rätt teknik nudå?
Hahahhaaa... det är ju DU! Skulle ALDRIG ta råd från nån med 9 liv!Att dra fingrarna längst marken i en kurva för mig är HELT SJUKT vågat! Har dig som bakgrundsbild på bärbara!
![]()
Vi får ta o styra nån slags lektion!![]()
Ezzo är ju helt väck den karlnRiktigt kul däremot att han får till det gång på gång, snacka om kontroll!
Visst är det lite kewlt med knäskrap, men jag fattar inte hetsen.
Jag sniffar folk i röva som kör med knät i backen, men jag får fan inte ner det.
Alla tips om att hänga ut överkroppen bidrar dessutom till att hojen lutar mindre, vilket gör att knät kommer ännu längre från asfalten. Vill du bara skrapa, så ut med röven, ner med knät och håll kroppen rak.. tadaa..
Däremot är det fel, fult och långsamt!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti