Info om SO på Falkenberg, för åskådare??

Man har råkat skriva in fel namn, istället för scandinavianopen så heter den rätta länken scandinavienopen... Klistra in länken nedan i adressfältet bara så funkar det:

mms://89.221.240.141/scandinavienopen2010

Last edited:
Man har råkat skriva in fel namn, istället för scandinavianopen så heter den rätta länken scandinavienopen... Klistra in länken nedan i adressfältet bara så funkar det:

mms://89.221.240.141/scandinavienopen2010

Tack! Tänkte slänga ut datorn på altanen...:huvet

Ser ut som om 1/3 blev diskade i SS600???
Helt sjukt vad ljudet kan förstöra!

Last edited:
NSB verkar inte vara helt befriade från ljudproblem heller. Hoppas det här har framgått under träningen och kvalet också.

EDIT: Med hoppas menar jag givetvis att förarna fått reda på det innan—inte att det har varit problem. Bra att det är konsekvent—diskvalificeringar svider.

Han inte ens räkna hur många som räknades upp bland de diskade i Superbike, var det sju åtta stycken? :näsblod

Det hade det inte!
Tur man inte kör:D
Vet inte vad man borde säga :huvet

NSB verkar inte vara helt befriade från ljudproblem heller. Hoppas det här har framgått under träningen och kvalet också.

Last edited:

EDIT: Med hoppas menar jag givetvis att förarna fått reda på det innan—inte att det har varit problem. Bra att det är konsekvent—diskvalificeringar svider.

Det hoppas jag också. Om man får ok på träning och kval och inte ändrar något till race är det jäkligt svårt att veta/tro att man ska bli diskad på racet...

Det hade det inte!

Om det stämmer är det sjukt dåligt!
Dessutom förstår jag inte varför dom inte blir svartflaggade under racet? Om man vill åt bullret med motiveringen att det stör omgivningen och pga tillstånd osv (som är verkligheten) varför tar man inte av förarna omgående så att inte tillstånd kan förloras och omgivningen hinner störas...!

Last edited:
Håller med dig till 100%, jävligt dålig stil!

Det hoppas jag också. Om man får ok på träning och kval och inte ändrar något till race är det jäkligt svårt att veta/tro att man ska bli diskad på racet...

Om det stämmer är det sjukt dåligt!
Dessutom förstår jag inte varför dom inte blir svartflaggade under racet? Om man vill åt bullret med motiveringen att det stör omgivningen och pga tillstånd osv (som är verkligheten) varför tar man inte av förarna omgående så att inte tillstånd kan förloras och omgivningen hinner störas...!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!