@ngel
Guest
tänkte åka dit och plåta lite
Hoppas vädret blir bra så man slipper frysa.
Samma tanke... Men det är bara att plasta in kameran (om det blir regn) och bylta på sig vinterkläder (var fasen är min skoteroverall

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tänkte åka dit och plåta lite
Hoppas vädret blir bra så man slipper frysa.
Samma tanke... Men det är bara att plasta in kameran (om det blir regn) och bylta på sig vinterkläder (var fasen är min skoteroverall).. sen funkar allt
![]()
Bor ganska nära banan så man kan ju åka hem och byta, Om det ska
regna mycket.Eller så fotar man från bilen![]()
Japp det gör vi nog. Brukar stå så man kan fota första kurvan efterHahahaha.. Ja vissa har det bra!! Liiite långt hem för min delSes kanske på söndag då
![]()
Samma tanke... Men det är bara att plasta in kameran (om det blir regn) och bylta på sig vinterkläder (var fasen är min skoteroverall).. sen funkar allt
![]()
Hahahaha.. Ja vissa har det bra!! Liiite långt hem för min delSes kanske på söndag då
![]()
Japp det gör vi nog. Brukar stå så man kan fota första kurvan efter
start och mål rakan.
du har ingen extra kamera till´mig så kan jag va med igen
isf på söndag
Fryser du får du gör att pitstop hos belsebub, öl eller kaffe kan jag erbjuda![]()
Jag tycker att det är dåligt med bra fotoplatser på Falkenbergs motorbana.Dom har fel typ av stängsel runt banan.
VA!!? Så många? Äh, de hade säkert den mer eller mindre obligatoriska fribiljetten.Som på Anderstorp...
och jag tycker den har riktigt bra fotoplatser.
kanske läge för en poll
vilken bana är det bäst att fota på??
PortimáoMan har väl kanske 15-20 olika bra fotoställen.
Falkenberg är helt ok, man har ju 4-5 olika fotoställen som funkar. Ring Knutstorp har ungefär lika många. Anderstorp är lite svårare tycker jag, särskilt om man vill hinna till prisutdelningen direkt efteråt.
Gelleråsen har väl 7-8 olika fotoställen som funkar bra. Mantorp Park kanske 6-7.
Back on topic: Det kommer att bli grym racing denna helg. En massa norrmänn, finnar och danskar som kommer att göra livet surt för våra svenskar![]()
Chikanen är tacksam jaBrukat själv vara där.. Men funderar på lite nya vinklar denna gången.. Får se vad det blir..
![]()
Varför inte utsidan i Nyhem? Minns inte vam det var men jag har en apcool bild på mig tagen från utsidan när man varit som djupast nere i svackan och sedan vänder uppåt/runt.
Fint![]()
Ett probem kan vara att hitta en "skyddad" plats på utsidan av Nyhem. Bör helst vara bakom eller ovanpå en däcksvall, så att fotografen ej får en kraschande hoj i magen.
Varför inte utsidan i Nyhem? Minns inte vam det var men jag har en apcool bild på mig tagen från utsidan när man varit som djupast nere i svackan och sedan vänder uppåt/runt.
Fint![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing