Inbrottsförsök - behöver ny akut garageplats!

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Natten till idag har några pappskallar försökt ramma min garagedörr med en bil - fast missat lite, blivit störda och gett sig av. Vågar dock inte ha kvar hojen där nu utan behöver en tillfällig garageplats ett par veckor tills jag fått iordning det nya. Någon som känner någon som har en plats över?

Vet vad du går igenom. Du gör rätt i att försöka ställa undan hojen på annan plats. Hoppas någon är där för dig och erbjuder dig en annan förvaring.

Den är säker inatt iaf, och snuten har lyckats säkra fingeravtryck, så förhoppningsvis får de sig en näsbränna, men jag vill ju ändå inte bli av med hojkraken, köpt för 2 veckor sedan för att bygga banhoj och har precis börjat kitta den...

Den är säker inatt iaf, och snuten har lyckats säkra fingeravtryck, så förhoppningsvis får de sig en näsbränna, men jag vill ju ändå inte bli av med hojkraken, köpt för 2 veckor sedan för att bygga banhoj och har precis börjat kitta den...

Du erbjöd mig en lånehoj när jag var inöd! Jag har en plats över, Årsta. 2 min från gullmarsplan. Hojplats i ett flerbilsgarage, bevakat och väl trafikerat med MC och Alfa klubb. Dock så går jag och lägger mig nu. Men platsen är din från imorgon (tills jag köper ny hoj) om du vill. :)

du kan även få ha hojen hos mig om du vill
Jag bor dock i jakobsberg som du kanske minns, en gnutta längre, men villaområde och eget garage. du e välkommen om du vill

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul