Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körde ciaomoppe i några timmar en gång och kunde inte pissa efteråt. Samma med polaren.
Fanns väl RR förare som fick problem förr(?) tvåtakt sabbar en del.
Njursten och skit, vad hette den finska killen? Vesa? Han fick iaf feta problem av RR.
Vibrationsskador av arbete med vibrerande maskiner är bara inbillning, eller hur. Eller är det lättare för en man att tillstå att han har domningar i händerna?
Seså, fram med sanningen nu. Vem av er har avdomnad petternicklas?
Jag tror stenhårt på artikeln. Jag körde min R6:a på öland i fredags o jag lovar att det hade aldrig gått o resa den lilla stackaren efter den turen. Tror dem plöjde precis innan dem asfalterade där ute. Nästa gång blir de offroadaren te öland.
Edit: Den funkar nu i igen. Fick testa nån dag senare![]()
Vibrationsskador av arbete med vibrerande maskiner är bara inbillning, eller hur. Eller är det lättare för en man att tillstå att han har domningar i händerna?
Seså, fram med sanningen nu. Vem av er har avdomnad petternicklas?
Min erfarenhet är att de blir sjukt lösaktiga.
Men VAFAN då...vet du hur lång tid det tar innan det börjar verka? Jag har väntat ett år snart och är fortfarande inte smittad.![]()
Ahaaaaa....så nu vet jag varför vissa lägger ner hojåkandet.![]()
Undrar om tjejer blir påverkade på något sätt oxå...? Nån som hört nåt?![]()
För er som undrar har jag mailat en urolog som sa att det är möjligtvis mycket långa mc turer som skulle kunna ge TILLFÄLLIGA domningar.
Underbart att höra.
Av din avatar och din profilbild att döma har du blivit smittad. Nu är det bara att vänta på ett utbrott av lösaktighet.
De snackas ju mycket i tråden om hur cyklarna vibrera och de som orsakar de hela, men de måste väl till stor del vara av fördel för de motsatta könet snarare än till nackdel ?!
Kanske finns andra risker i så fall ??![]()
När det gäller cykling är det kärlskador man pratar om... området mellan pungen och röven - har du en hård sportsadel trycks blodkärlen ihop då all vikt ligger på just det området. Nu är det ju inte så att cykling = impotens men det finns folk som blivit impotenta - stackars satar![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |