Impotens vid mc körning

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Det enda jag läst om cykling är sterilitet? :va

Men nervskador av vibrationer är ju ganska vanligt, tur man sålde KTMen :D

Undrar om man ska dra igång en twin-vs-radfyra-vs-trea i den här tråden? Vad är sämst/bäst för potensen? :D

Trubbis;4779773Hur kommer det sig att det är först nu dom kommer på att det också gäller motorcykel?[/QUOTE skrev:
För att det är först nu medelåldern på motorcyklister ökat till en nivå där impotens brukar visa sig? Måste ju ha nåt att skylla på :D

Har lyckats köra i 20 år utan problem men det beror på att jag väljer hojar som vibrerar så mycket att man automatiskt flyttas runt på sadeln utan att kunna fastna i en ställning i 30 mil även om man vill :D

Konstigt att det är glada gubbar och HA HA i nästan varje inlägg i en såhär allvarlig tråd.......

Då hade det vart dina egna ungar ;)

Exakt :tungan

Tror dock inte på detta, att låta en oseriös artikel förstöra hobbyn för många är ändå onödigt... WTF seriöst går man runt o grubblar på detta kanske de blir svårt o få soldaten att göra som man vill om man tänker på det precis vid detta ögonblick... men på riktigt... :glömdet

brukar va extra på G när jag jusst kört och blodet pumpar :yoparty

Körde ciaomoppe i några timmar en gång och kunde inte pissa efteråt. Samma med polaren.

Fanns väl RR förare som fick problem förr(?) tvåtakt sabbar en del.

Njursten och skit, vad hette den finska killen? Vesa? Han fick iaf feta problem av RR.

Konstigt att det är glada gubbar och HA HA i nästan varje inlägg i en såhär allvarlig tråd.......

Varför inte ?! Tror inte de är ett STORT problem då de bör har dykt upp tidigare att en stor del av världen motorcyklister blivit impotenta. :D

Så allvarlig vette fasen, att han är orolig kan ja köpa men om man behöver ta de på allt för stort allvar tror jag inte... ride on...

:hojbusa

Sen är det ju väldigt många som inte vågar tala öppet om sin impotens... bara för att man inte hört om det så betyder det inte att det inte finns.

Ahaaaaa....så nu vet jag varför vissa lägger ner hojåkandet. ;)

Undrar om tjejer blir påverkade på något sätt oxå...? Nån som hört nåt? :skrämd

Back