Importera från Danmark

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Hur funkar det att importera en hoj från DK (kawasaki zx6r 2006 från en privatperson).
blir det en jävla moms jag får betala? Har för mig att danskarna har massa konstiga saker för sig.

tacksam för hjälp.

Mvh
Green

någon måste ju veta något? Alla på detta forumet ska ju alltid va sånna världsmästare..

Ingen skillnad än övriga EU-länder, har själv tagit en hoj från Danmark, inga lustigheter alls. Däremot är det dyrt för danskarna att regga in en hoj från Sverige i Danmark, i alla fall enl. den danska killen som köpte min hoj.

Ingen skillnad än övriga EU-länder, har själv tagit en hoj från Danmark, inga lustigheter alls. Däremot är det dyrt för danskarna att regga in en hoj från Sverige i Danmark, i alla fall enl. den danska killen som köpte min hoj.

Att föra ut grejer ur DK är som alla andra EU länder. Men att importera till DK är en fantastiskt dyr historia, oavsett var det kommer ifrån.
För några år sedan ville de ha 56k DKK i avgift för min gamla Volvo 855GLT '97. En bil som jag nått år tidigare köpt för 17k SEK i Sverige. :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT