Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The Ace skrev:Vad kan jag göra för att slippa detta när det är lite småfuktigt i luften?
Har en Arai SV hjälm med orginal visir!
The Ace skrev:Vad kan jag göra för att slippa detta när det är lite småfuktigt i luften?
Har en Arai SV hjälm med orginal visir!
twinner skrev:Jag har också ett imvisir ,Har aldrig fått imma efter det.
DaLorD skrev:Var finns de??
Jag har en Shoe Raid o skulle gärna köpa ett till den...
Har också ett sånt men det hjälper inte när man är varm om huvudet och det inte kommer in någon luft i hjälmen.Iceman1975 skrev:Har också en Raid, köpte ett sånt där skydd som "gömmer" näsan.
blev en klar förbättring..
Finns i alla mc-butiker köppte mitt på mc-varuhusetIceman1975 skrev:Har också en Raid, köpte ett sånt där skydd som "gömmer" näsan.
blev en klar förbättring..
Ska finnas en annan tråd om detta, men hittade den inte..
sandstream skrev:Jag har också problem med imma, när jag kör på bana. Svettas en del och när jag kryper ner under kåpan så är allting helt vitt när jag sticker upp huvudet i 200+ för att bromsa. Känns inte så säkert
Alla som tävlar borde väl bli rejält svettiga så det vore bra att få veta hur ni löst problemet med imma.
fan va dåligt... om man köper ett imvisir och så blir det inte någon imma allstwinner skrev:Jag har också ett imvisir ,Har aldrig fått imma efter det.
cool_adde skrev:fan va dåligt... om man köper ett imvisir och så blir det inte någon imma alls![]()
![]()
Jag har provat någon imspray och den fungerade med gott resultat... det vart minst lika mycket imma som innan.
cool_adde skrev:fan va dåligt... om man köper ett imvisir och så blir det inte någon imma alls![]()
![]()
Jag har provat någon imspray och den fungerade med gott resultat... det vart minst lika mycket imma som innan.
Andas med näsansandstream skrev:Alla som tävlar borde väl bli rejält svettiga så det vore bra att få veta hur ni löst problemet med imma.
bikerwoman skrev:Jag köpte ett innervisir som heter Fog City till min hjälm. Det klistras direkt på insidan av visiret så att det bildas en tunn luftspalt emellan, funkar kanonJag köpte mitt på Din MC i Rotebro
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |