KGK
1200
Sänker man något med 100 % blir det 0.
Ja, jag tänkte från de 300% som de höjde, närmare 50% sänkte de väl efter de hade höjt så lite mer än de 100% tog de väl bort av de 300% som de höjde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sänker man något med 100 % blir det 0.
Ja, jag tänkte från de 300% som de höjde, närmare 50% sänkte de väl efter de hade höjt så lite mer än de 100% tog de väl bort av de 300% som de höjde.
Procentenheter...![]()
Jag måste bara ställa en fråga till er som gått ur a-kassan. Hur tänkte ni när ni valde att gå ur den? För att det är så dyrt att vara med kan ni ju inte skylla på och jag betvivlar att majoriteten på SH är egenföretagare. Förväxla nu inte fack och fackavgifter med a-kassa.
![]()
Kanske får ångra mig en dag men det tar jag då och det är mitt beslut.
Ang pengarna A-kassan kostar. 300kr i månaden kan jag göra något roligare för. Precis samma sak som min trafikförsäkrade hoj. Kvaddar jag den pröjsar jag själv. Det har jag med i beräkningen.
Att gå ur a-kassan är nog bland det dummaste man kan göra. Särskilt ifall man inte har några besparingar. Förstår faktiskt inte hur folk tänker som går ur.
Inte nu längreVisst har jag pengar i madrassen, men vem fan vill leva på besparade casch? Dom pengarna skall gå till lull lull
Jag resonerar så här. Jag är inte skuldsatt över öronen, jag har pengar undanstoppade, jag löser problem när det dyker upp. Lite press ökar min förmåga att lösa problem.![]()
... alla som försöker vara kompis med Markus....
Trådstartaren:
Socialbidrag?
Förstår inte varför man skulle välja att gå ur a-kassan? Facket är en självklarhet mitt fack är bara efterblivna och går med på alla krav företaget ställer.
Däremot a-kassa är ju en självklar säkerhet för en skitsumma.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |