Han med hunden is back.
Den där jävla fula hunden, fy fan vad mobbat att ha en varg som abatar.![]()
Offtopic men jag måste bara..
http://img48.imageshack.us/my.php?image=wolfshirtlt7.png
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han med hunden is back.
Den där jävla fula hunden, fy fan vad mobbat att ha en varg som abatar.![]()
Varför ska jag bidra till att en massa värdelösa individer ska kunna gå
hemma och tokrunka med ersättning från A-kassan?
Därför att även värdelösa individer behöver pengar till mat, kläder och
bostad ifall de skulle bli arbetslösa. Om de sedan tokrunkar eller inte är
inget som jag är särskilt intresserad av. Är du?
Hur mycket är du värd?
Jag är värd den lön jag förhandlar fram, givetvis. Värdelösa individer ska inget ha, förövrigt.Därför att även värdelösa individer behöver pengar till mat, kläder och
bostad ifall de skulle bli arbetslösa. Om de sedan tokrunkar eller inte är
inget som jag är särskilt intresserad av. Är du?
Hur mycket är du värd?
Jag är värd den lön jag förhandlar fram, givetvis. Värdelösa individer ska inget ha, förövrigt.
Är jag den ende i Sverige som pyntar typ 80 spänn i månaden till a-kassan? Har ni som betalar 2-300kr/mån någon slags über-a-kassa. Vart anmäler man sig isf?
Du är med i facket därför kostar din a-kassa mindre.
Jag tänker aldrig gå med i något fack och får då betala ca 300kr för a-kassa om jag skulle vilja ha det.
http://www.iaf.se/upload/medlemsavgifter/Medlemsavgifter080901.pdf
För någon som har ett vanligt jobb och aldrig varit med i facket är det Arbetslöshetskassan ALFA som gäller om jag hajat det rätt?
Det är i sådana här tiden man är jävligt glad över att jobba inom vården, man måste i princip ta dö på någonför att bli avskedad.
Du är med i facket därför kostar din a-kassa mindre.
Jag tänker aldrig gå med i något fack och får då betala ca 300kr för a-kassa om jag skulle vilja ha det.
Precis..
Snarare så att vi inom vården har goda tider nu när konjukturen leder till massiv inströmning av diverse infarter..
Fifan.![]()
Har varit med och ur fack och A-kassan har inte ändrats för det, de har, i alla fall inte nu, något med varandra att göra.
Gå ur facket behövs SKRIFTLIG ansökan, skita i att betala fungerar alltså inte, tre månaders karens för att gå ur..
Lena Vi söker efter ljus och lykta efter sådana som du, intresserad av att jobba på bemaningsföretag i götet
mvh en annan lena
Och lämna kommunen??
ALLTID! 10 år med "närvarobidrag" räcker..
Men jag är ju liksom duktigare med temp och spruta, än på diktering..![]()
Vilka kategorier är det ni söker? Och vart??
Offtopic men jag måste bara..
http://img48.imageshack.us/my.php?image=wolfshirtlt7.png
Jag är värd den lön jag förhandlar fram, givetvis. Värdelösa individer ska inget ha, förövrigt.
Snarare så att vi inom vården har goda tider nu när konjukturen leder till massiv inströmning av diverse infarter..
Fifan.![]()
Menar du infarkter?![]()
Om jag blir arbetslös fixar jag ett nytt jobb.Så om du blir arbetslös är du alltså också värdelös?
Det är väl ungefär där fuckanslutna skiter ned sig. Hot hör inte till förhandlingsteknik.Va hota du med![]()
När jag ville gå ur facket så sa dom på telefonen att det var sex månaders uppsägningstid. Däremot blev det bara fyra månader eftersom att jag sa ungefär att det var okej men jag tänker inte betala räkningarna, sen slutade jag betala.Vill man gå ur facket behövs SKRIFTLIG ansökan, skita i att betala fungerar alltså inte, tre månaders karens för att gå ur..
Om jag blir arbetslös fixar jag ett nytt jobb.
Ja, för det gjorde jag ju.Vem tror du kommer att anställa någon som påstår sig själv vara värdelös?
Ja, för det gjorde jag ju.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |