Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing

Kontrollera om det finns ett godkänt bygglov på fanskapet!!
 
nu när det vankas val, så är ju frågan till gw föraren uppenbar!

-Vilka ska du rösta på? eftersom fastighetsskatten/avgiften bör vara en hjärtefråga!

För att inte tala om ROT och RUT, man vill ju göra avdrag när man ska städa ur den och kanske när man bygger till ett soldäck...
 
Byta ut original tutan mot en sån här:
[YOUTUBE-ID]8QXjycEihjc[/YOUTUBE-ID]
Kommer bli en bra överraskning nästa gång han tutar :D

Verkligen.:rolleyes:

Han kommer att skicka den på service direkt.
Det är något fel på tutan, den hörs knappt längre! :gnissla

Servicestället är förresten Kockumsvarvet, stora torrdockan.

/e
 
Jag såg en Guldvinge
Jag såg den också. Tyckte den var lite crazy. Provsatt och tryckte på knapparna.
A380-cockpit.png


Skulle vara kul att provköra. Dock inte äga.

Precis att jag tycker det här är lite festligt:
BigDrag368.jpg


Skulle dock inte själv vilja klä mig eller åka så.
Alla gillar olika, eller hur det nu var.

Mardrömmen vore väl om alla körde retta! :död

Boooooring.

När man kan ha detta:
freak-bike-bbq-flyer-web.jpg


motorbike.jpg


clipboard_skj6I_1333.jpg



Äsch, nu blevre OT igen, back on track:

Om jag ser en nazgülvinge lägger jag mig ner och simulerar dieselspill!
:tuttar

/e
 
Är faktiskt lite imponerad...

Tråden startades 2004!!!! Trodde aldrig den skulle fortsätta att vara aktuell! Även om jag skriver i eget intresse så måste det vara den bästa tråden någonsin - som jag skapat :-)
Keep up the good work! :tummenupp
 
Koppla om elen så att den elektriska backväxeln går igång på startknappen, alt. tutan.. Eller varför inte när man startar AC:n, eller knäpper igång discokulan i baren, möjligheterna är oändliga.. :tummenupp
 
Stänga av den 52" stora plasma TV'n så det finns lite hopp om kräm i batteriet bärgningsbilen väl lyckats välta tillbaka skeppet på två hjul så man kan starta skiten (vem vill försöka springa igång en Goldwing? :näsblod

:tummenupp
 
Det som gör mig deprimerad med gungvildarna är att grundtanken var att bygga en ny sporthoj.
När man väl kom på att den blev för lång, för tung och komplicerad, så hade (framförallt) jänkarna tagit den till sitt hjärta och monterat gigantiska kåpor (Wetter, har jag för mig).
Men då hade redan BMW gett upp sina tankar på boxerfyra, eftersom det redan fanns, och satsat på liggande trea och fyra.
Jag tror att BMW hade blivit riktigt bra, charmfulla sporttouringmaskiner med en sådan motor.
Nu är jag lite förstjust i K100orna ändå.
Men lite för normala.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top