Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing

Kontrollera om det finns ett godkänt bygglov på fanskapet!!
 
nu när det vankas val, så är ju frågan till gw föraren uppenbar!

-Vilka ska du rösta på? eftersom fastighetsskatten/avgiften bör vara en hjärtefråga!

För att inte tala om ROT och RUT, man vill ju göra avdrag när man ska städa ur den och kanske när man bygger till ett soldäck...
 
Byta ut original tutan mot en sån här:
[YOUTUBE-ID]8QXjycEihjc[/YOUTUBE-ID]
Kommer bli en bra överraskning nästa gång han tutar :D

Verkligen.:rolleyes:

Han kommer att skicka den på service direkt.
Det är något fel på tutan, den hörs knappt längre! :gnissla

Servicestället är förresten Kockumsvarvet, stora torrdockan.

/e
 
Jag såg en Guldvinge
Jag såg den också. Tyckte den var lite crazy. Provsatt och tryckte på knapparna.
A380-cockpit.png


Skulle vara kul att provköra. Dock inte äga.

Precis att jag tycker det här är lite festligt:
BigDrag368.jpg


Skulle dock inte själv vilja klä mig eller åka så.
Alla gillar olika, eller hur det nu var.

Mardrömmen vore väl om alla körde retta! :död

Boooooring.

När man kan ha detta:
freak-bike-bbq-flyer-web.jpg


motorbike.jpg


clipboard_skj6I_1333.jpg



Äsch, nu blevre OT igen, back on track:

Om jag ser en nazgülvinge lägger jag mig ner och simulerar dieselspill!
:tuttar

/e
 
Är faktiskt lite imponerad...

Tråden startades 2004!!!! Trodde aldrig den skulle fortsätta att vara aktuell! Även om jag skriver i eget intresse så måste det vara den bästa tråden någonsin - som jag skapat :-)
Keep up the good work! :tummenupp
 
Koppla om elen så att den elektriska backväxeln går igång på startknappen, alt. tutan.. Eller varför inte när man startar AC:n, eller knäpper igång discokulan i baren, möjligheterna är oändliga.. :tummenupp
 
Stänga av den 52" stora plasma TV'n så det finns lite hopp om kräm i batteriet bärgningsbilen väl lyckats välta tillbaka skeppet på två hjul så man kan starta skiten (vem vill försöka springa igång en Goldwing? :näsblod

:tummenupp
 
Det som gör mig deprimerad med gungvildarna är att grundtanken var att bygga en ny sporthoj.
När man väl kom på att den blev för lång, för tung och komplicerad, så hade (framförallt) jänkarna tagit den till sitt hjärta och monterat gigantiska kåpor (Wetter, har jag för mig).
Men då hade redan BMW gett upp sina tankar på boxerfyra, eftersom det redan fanns, och satsat på liggande trea och fyra.
Jag tror att BMW hade blivit riktigt bra, charmfulla sporttouringmaskiner med en sådan motor.
Nu är jag lite förstjust i K100orna ändå.
Men lite för normala.
 
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back
Top