Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing

Till klippet spelas "Eye of the Tiger". Det måste vara en sån här tiger de har i åtanke:

kattjc3a4vel.jpg

Så elakt att reta gamla/tjock guldvingeägare, dom rår kanske inte för att dom inte kan åka sportcykel.
En dag sitter du kanske själv i samma sits bortom all räddning med mage rund och lemmar stela.
Då kan de va fint att samlas me de andra åldrade hanarna i präktiga wingeklubben och spy galla och hytta med nävarna över "idioter" som kör allderles för fort, precis som om du såg något.

...blir så glad att tråden ännu lever. Känns som att jag verkligen har bidragit till något :-)

Hade jag en sån här så kan inte Andersson effektmäta :D:D
GV quad superchargers.jpg

325. Tryck i en banan i varje avgasrör för att sedan se på när ägaren febrilt trycker på alla knappar för att försöka hålla motorn igång.

Om du undrar varför goldwingen du precis mötte inte hälsade på dig så beror det troligen på att hans espressobryggare precis var klar med kaffet ....

Tömma ut luften ur tankarna så chauffören tvingas stå på tomgång i en kvart för att kunna släppa bromsarna.

Be kärringen byta gardiner på skiten.

Serva den och säga till chauffören att det går att använda ROT avdraget.

En Honda Goldwing Bagger skulle jag gärna haft.Kunde ju vara lite omväxlande att slippa ligga ner och köra hoj.Förstår bara inte varför de tog bort backväxeln på baggern som måste vara väldigt tung att backa vid behov. :crash

2cmqfph.jpg

Last edited:
En Honda Goldwing Bagger skulle jag gärna haft.Kunde ju vara lite omväxlande att slippa ligga ner och köra hoj.Förstår bara inte varför de tog bort backväxeln på baggern som måste vara väldigt tung att backa vid behov. :crash

2cmqfph.jpg

Tycker de kunde döpt den till Honda Goldwing Badger..

Nyheter
Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner