TurboJugend
Ny medlem
Är det nån av idolvinnarna som det har gått bra för? Det är väl ingen som varat längre än första singeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån av idolvinnarna som det har gått bra för? Det är väl ingen som varat längre än första singeln.
-79. Köpenhamn, Falconer teatret. Även om minnebilderna är en aning distadeRespect. Var och när har du sett dom?

-79. Köpenhamn, Falconer teatret. Även om minnebilderna är en aning distade
var det oförglömligt
Jepp!

Jepp!
Fråga mamma o pappa om vad som försegick under det deceniet.
Om du får ett ärligt svar kommer du oxå önska att du var med då
Tänk dig bara: mellis i närbutiken, hiv var inte uppfunnet, den "svenska
synden" var världsberömd och levande, "hård rock" var nytt, farligt och spelades alldrig på radio...
De va bättre förr!
jaja, kanske det...men jag undrar om det va liiite roligare ändå...Vad är det man säger:
Den gamla goda tiden var bäst,
ty då var jag varken gammal
eller god.
-79. Köpenhamn, Falconer teatret. Även om minnebilderna är en aning distade
var det oförglömligt

Hittade en intressant grupp på facebook.. Där förstod tydligen nästan 15.000 varför/när/hur hon skämde ut sig.. hehe...
Snacka publicitet denna brud-stackare fått...
Hon kanske får va med i Bingolotto nu när hon blivit "känd".
Nu vet jag inte hur de här Calle och Erik såg ut. Men jag tror att sången är rätt underordnad, den ska bara vara på en trovärdig nivå. Men sedan är det enkelt vem som vinner, det är den pojke eller pojkband som har det sötaste fejset/knullrufset, helst blont.
Nu vet jag inte hur de här Calle och Erik såg ut. Men jag tror att sången är rätt underordnad, den ska bara vara på en trovärdig nivå. Men sedan är det enkelt vem som vinner, det är den pojke eller pojkband som har det sötaste fejset/knullrufset, helst blont.
Visst stämmer beskrivningen in på Erik, dock långt ifrån på Calle.
Däremot skulle jag inte påstå att någon av dem sjunger dåligt... eller som Andreas Carlsson (Jurymedlem / stjärnproducent) sa till Erik redan på audition "jag skulle ge min högra arm för din röst".
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |