Idol-Erik

Jag är tex sugen på att höra vad Mariette från årets idol kan göra på egen hand. Hennes egna låt som hon sjöng under uttagningarna var något som jag fick gåshud när jag hörde, och så ska bra musik vara!!! :D

Hon förtjänar en länk. (Spola 1.20 ifall ni bara vill lyssna på låten. )

[YOUTUBE-ID]wY8zOQV_NVI[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=wY8zOQV_NVI

Last edited:
Hahahaha... :D

"Vi som tycker att Eriks tjej skulle gå av scenen"

"VI SOM SKÄMDES FÖR IDOL-ERIKS FLICKVÄN!"

Facebooks gruppflik fungerar som en barometer för hur många som behöver en örfil och en hårddiciplinär kurs i vett, etikett och respekt.

Det grämer mig något oerhört att folk inte har bättre vett än att sitta hemma vid sin förbannade dator och gnälla över skitsaker.
Sverige borde nästan kontinuerligt lägga sig i krig med grannländer enkom för att lära folk sunda värderingar.
Att komma hem från affären med en halv potatis för 20 000 kr till ett hus som medan man var borta blivit sprängt av fientlig distanseld, så lär man snabbt glömma hur jobbigt det var att se någon Idol-deltagares flickvän stå för länge på scen.

Fy jävla FAN vad folk kan vara skeva! :mad:

Facebooks gruppflik fungerar som en barometer för hur många som behöver en örfil och en hårddiciplinär kurs i vett, etikett och respekt.

Det grämer mig något oerhört att folk inte har bättre vett än att sitta hemma vid sin förbannade dator och gnälla över skitsaker.
Sverige borde nästan kontinuerligt lägga sig i krig med grannländer enkom för att lära folk sunda värderingar.
Att komma hem från affären med en halv potatis för 20 000 kr till ett hus som medan man var borta blivit sprängt av fientlig distanseld, så lär man snabbt glömma hur jobbigt det var att se någon Idol-deltagares flickvän stå för länge på scen.

Fy jävla FAN vad folk kan vara skeva! :mad:

Jag vet, det är sorgligt..

Tyvärr är nog människan byggd så.. om man inte har något problem, då hittar man ett. Samma som att när vi inte egentligen har något att vara rädda för så hittar vi något att vara rädda för. Som killar som är rädda för att gå fram till en tjej. Har svårt att tro att det var jätte vanligt under de tider då Sverige vart som mest krigsdrabbade. Då oroade man sig nog mer över att man skulle bli dödad(vare sig det var en bomb eller pilbåge) än att vara orolig vad tjejen skulle tycka om en.

Vi lever i för stort överflöde så folk tar för givet vad vi har:död

"Om 100000 personer joinar den här gruppen kommer systemet att införa halva priset på lördagar" Jo... Troligt va?

Eller grupper som verkligen kommer att förändra världen, som "Stoppa förtrycket av munkar i Tibet"

Dagens artister är ju snarare instrument för låtskrivaren/producenten... dvs att de använder olika "instrument" för olika låtar och letar alltid nya sound.
Så den egentliga stjärnan är ju de som gör musiken och inte nödvändigtvis den som framför den.

kunde inte sagt det bättre själv

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...