Idol-Erik

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
Sitter i soffan och råkar se att det är final i Idol.
Låter kanalen vara på och Erik vinner inte helt otippat... förövrigt klarar jag inte av att se hans karmaktiga fejja väsande ur sig Bryan adams låtar.
Till råga på allt så kliver hans brud? upp och dansar/ sjunger! Skriker i soffan att kliv av scenen för helvete! fattar hon dåligt? :näsblod

Tammefan det pinsammaste jag sett på tv

...det som är mer tragiskt än att jag tyvärr följt skiten, är att Calle blev 2:a - bara att ramla in i finalen och köra Zeppelin och skrota en fyrtolva på scenen visade på stake.

Fjoll-idol, klart den tvålfagre Adamskopian skulle vinna, det var ju spikat redan från början (och nej, han sjunger inte bra, att gå på max och bara låta ansträngt hela tiden funkar icke).

Såg också det.
Jag blev fan förbannad, vafan gjorde bruden där?!
Upp och ge en kram som fassan, MAX! Men att stå där under hela låten va så jävla pinsamt att jag knappt klarade av att se på det.

Shit ! Vann Erik. Jag viste att de var final så jag tänkte kolla. Såg Kalle dra av Led Zeppelin låten och tänkte direCKt. Han behöver inte sjunga mer det är klart så jag slog av och gick ut i verkstan.

Som vanligt idag. Vi pratar hela tiden om kvalitet men i verkligheten är det bara yta utan innehåll som gäller. Man får faen mjäll.

Shit ! Vann Erik. Jag viste att de var final så jag tänkte kolla. Såg Kalle dra av Led Zeppelin låten och tänkte direCKt. Han behöver inte sjunga mer det är klart så jag slog av och gick ut i verkstan.

Som vanligt idag. Vi pratar hela tiden om kvalitet men i verkligheten är det bara yta utan innehåll som gäller. Man får faen mjäll.

...det är hela problemet med Idol, Rix, Mix och allt vad det heter, är det bara glättigt och kränger i volym till fjÅrtisar så kör i vind! :zpy

Calle dominerade på slutet, trist att alla småflickor inte förstår sig på musik bara.

Nu har jag missat ngt?
Finns det ngt klipp pa nar hans brud sjunger i soffan?
Har sokt pa yt men inget...

...det är hela problemet med Idol, Rix, Mix och allt vad det heter, är det bara glättigt och kränger i volym till fjÅrtisar så kör i vind! :zpy

Calle dominerade på slutet, trist att alla småflickor inte förstår sig på musik bara.

Ja det kan för helvete inte varit några bikers som röstade. Jag är handikappad eftersom jag tillhör generationen som inte kan SMSa så skyll inte på mig. Jag borde tagit mig i kragen och kollat "How to SMS" på YT och röstat 100 gånger på Kalle hade det hjälpt ?

99% av dom som ser på idol har nog aldrig ens hört talas om Led Zeppelin.

Nu har jag i varje fall skrivit på en blogg första gången i mitt liv, Calles så klart.

99% av dom som ser på idol har nog aldrig ens hört talas om Led Zeppelin.

Det är ingen ursäkt !

Nu har jag missat ngt?
Finns det ngt klipp pa nar hans brud sjunger i soffan?
Har sokt pa yt men inget...

Våga för faen inte kolla på något som har med Erik att göra :huvet:huvet

Last edited:
Hur "råkar" man se Idol? Om man inte gillar det byter man väl kanal?

Personligen ser jag hellre på testbild än på Idol. Nåja, alla är inte som mig.

Man råkar inte se finalen, det är et aktivt val. När det gäller vägen dit så håller jag med dig.

För att öka intäkterna borde dom visa ställningen i finalen hela tiden- Kanske borde sälja den iden till TV4- Då hade jag kanske tittat vidare efter första låten.

Last edited:
...det som är mer tragiskt än att jag tyvärr följt skiten, är att Calle blev 2:a - bara att ramla in i finalen och köra Zeppelin och skrota en fyrtolva på scenen visade på stake.

Fjoll-idol, klart den tvålfagre Adamskopian skulle vinna, det var ju spikat redan från början (och nej, han sjunger inte bra, att gå på max och bara låta ansträngt hela tiden funkar icke).

Nu har jag bara sett två framträdanden av Erik - The Show Must Go On och Run to the Hills - och de har han framfört med otrolig bravur. Grymt tonsäkert, starkt och bra. Och Calle sjunger ju precis som du skriver i din sista parentes där så där är det ju ganska likt.

Är det inte ganska mycket Seattle 1992 att trasha en gitarr och en stärkare? Och rejält fånigt att göra det med nåt man själv inte har spelat på.

Nu skiter jag i vilket, ingen av dem kommer synas i rampljuset mer än två månader ändå om de inte jobbar för det men seriöst, ingen av dem är mer fjollig än den andra. Eller snarare mindre.

SH är ju värre en QX, ser ni verkligen på sån här dynga :confused:

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form