Idioter som står och skriker vid vägkanten

Fan vad synd att du inte körde på dom. För deras skull d.v.s. Vilka j*vla idioter. Antar att det är "jättekul" att vara 14 år och hålla på sådär. Dom får väl en liten kick. Livsfarligt helt klart iallafall.

Moralkärringmode: Du var inte över hastighetsbegränsningen va?

Trodde det var pellepolis?

Jävla idioter ... hade en gubben en gång som sprang ut med en sopborste å skulle klappa till mig med den

Det har hänt flera gånger... Har hänt att folk stått och tänkt kasta hästskor, vedklabbar och sågar efter mig när jag vart ute och kört.. Eller oftast så är det på den som ligger bakom av nån konstig anledning.. :rolleyes: :D

Men väldigt ofta så har det hänt att folk tex gör tecken att man ska dämpa farten fast man håller hastig heten och i vissa fall till och med kört UNDER tillåten hastighet, det rätt märkligt tycker jag..

Men det bara vända om och fråga vad fan det är frågan om och ge dom en rejäl jävla utskälling...
Hota gärna med att klappa på käften också om dom gör om det engång till! :tummenupp

Är ett märkligt fenomen detdär, får folk för sig att man kör 10km/h för fort med hojen blir de automatiskt trafikpoliser, kör man 50km/h för fort med bilen e det ingen som reagerar.

Det har ju hänt ett flertal gånger. Men det "värsta" som har hänt var när en kärring sprutade vatten på oss.. Jag undrar hur en sån människa resonerar?

Vilka idioter det finns! Som tur är har själv inte råkat ut för någon sån än.

Men väldigt ofta så har det hänt att folk tex gör tecken att man ska dämpa farten fast man håller hastig heten och i vissa fall till och med kört UNDER tillåten hastighet, det rätt märkligt tycker jag..

Brukar gå att undvika med en högre växel runt hus, 8000vrv i 50 skrämmer mer än 3000vrv i 100 :)

Lite var jag, det är en 70 väg så körde kanske i 80, men det gör ju bilar med där. Han var ju stirr för det lät så mycket eftersom jag gasade ordentligt kilometern innan

Ska man vara moralkärring så får inte han göra så även om man kommer i ljudets hastighet

Jag hade också blivit skitsur om någon gjorde så mot mig.

Råkar det vara en populär hojväg?

har aldrig råkat ut för det själv men spelar ingen roll om det var en 14 åring eller en gubbe.. ALDRIG OKEJ att göra så!

I ett sånt läge (speciellt med filmad händelse) så vänder man bara lugnt och stilla och stannar på infarten, lyfter luren och ringer polisen. när man lagt på så brukar dom vara intresserade att prata på en hyffsad nivå.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti