Idag är jag förbannad därför att...

Paketet jag väntar på från kina gick att spåra var 10'e minut mellan vilka avdelningar på varuhuset det fanns i, ända fram till att det lastades på flygplanet, sedan landade flygplanet några dagar senare, och sedan tog postnord över trackingen och sedan dess intet en uppdatering...

Jag har dock fått veta att postnord inte kommer att köra ut paketet till mig, utan dom kommer att köra det till ett utlämningsställe... Om dom någonsin tänker börja transportera det ÖHT vill säga....

Man måste nog verkligen anstränga sig för att vara så kass på sin roll som postnord.

Dom har ett huvuduppdrag, att leverera försändelser.
I det ingår en förväntning att tillhandahålla en spårningsfunktion.
Inget av det fungerar.

Tänkte kolla vad som är på TV.
Schibsted😡😡😡😡😡😡

Du kan avvisa personanpassad reklam för 49 kr/månad på reklamfinanserade Schibsted-tjänster. Du kommer fortfarande att se annonser, men de baseras inte på din aktivitet på våra webbplatser.
Om du prenumererar på utvalda betalda redaktionella tjänster från Schibsted, kan du betala för att avvisa personanpassad reklam till det reducerade priset 39 kr/månad.

Hejdå TV.nu👋

Schibsted😡😡😡😡😡😡

Du kan avvisa personanpassad reklam för 49 kr/månad på reklamfinanserade Schibsted-tjänster. Du kommer fortfarande att se annonser, men de baseras inte på din aktivitet på våra webbplatser.
Om du prenumererar på utvalda betalda redaktionella tjänster från Schibsted, kan du betala för att avvisa personanpassad reklam till det reducerade priset 39 kr/månad.

Hejdå TV.nu👋
Och hejdå klart.se (schibsted)

Schibsted😡😡😡😡😡😡

Hejdå TV.nu👋
Fast egentligen är det väl inte värre än innan? Då höll de alltid koll på din aktivitet och det fanns inget sätt att slippa. Nu är det ett lagkrav på att du åtminstone måste få en möjlighet att slippa, vilket de har valt att vara att du betalar för det. Vilket få människor kommer att göra. Men om inte annat blir de nu uppmärksammade på vad som har skett hela tiden.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage