L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag gick på en oseriös YT-kanals påstående att det kommer en Yamaha 900 Tenere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad det är som är felkopplat i huvudet på dessa batteribilsförare… inta alla, men 8 av 10 iaf kör som de vore efterblivna. Kanske för att förarmiljön i batteribilarna består av en stor jävla skärm som de kan sitta och glo på youtube och ge fullständigt fan i vad som händer i omvärlden. Häromkvällen körde jag hem från jobbet som vanligt på E4 och kommer ifatt en sån där jävla Kia EV9 (som f ö är den fulaste bil jag någonsin sett) som konsekvent ligger i 110 i omkörningsfilen utan att det finns någon att köra om. Eftersom just Kia EV9 är i form av en rullande sopcontainer så vräker den upp ofantliga mängder skit från vägbanan och det blir ganska jobbigt efter en stund när fanskapet inte har vett att flytta på sig. Så, vad gör man… kör om på höger sida, och då jävlar blinkar och härjar fanskapet… Helvete vad man hatar folk ibland.Snöblandat, underkylt regn på redan moddiga vägar.
———
Men då är det något jävla batik-jommel ute och kör med sin elbil på dubblösa vinterdäck "som är lika bra" som riktiga vinterdäck, vilket märktes tydligt på att det var 25 bilars kö bakom och han puttrade på i 45km/h med vita knogar bakom ratten på en 80 väg.
När jag äntligen kunde köra om gjorde jag det medvetet sakta och låg i mittsträngen och sprutade saltslask på fanskapet i hopp om att elbilen skulle få kortslutning och brinna upp.
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |