Jag gillar nog polskor bättre. ?Då skall du ha en släpsko på foten. ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar nog polskor bättre. ?Då skall du ha en släpsko på foten. ?
Hah, jag är inte så värst sur egentligen.Då är det tyvärr bara bita i det sura äpplet och klistra på ny sula eller köpa ny högersko.
Beklagar !
Finskor är grejen.Jag gillar nog polskor bättre. ?
Skulle korsa vägen vid Bike i Trollhättan i morse och lämna in min gaffel på renovering.
så cyklar det förbi en nysvensk som vrålar med brytning
SMUTS! SMUTS! SMUTS! Jag kollar mig runt och ser ingen annan där. Sen kommer de JÄVLA ÄCKLIGA SMUTS SVENSK! SMUTS!
sen var han borta och jag stod som ett frågetecken o fundera på vad jag gjort?
Där har vi nivån. Milde, vad jag inte saknar Malmö!Skulle korsa vägen vid Bike i Trollhättan i morse och lämna in min gaffel på renovering.
SMUTS! SMUTS! SMUTS! Jag kollar mig runt och ser ingen annan där. Sen kommer de JÄVLA ÄCKLIGA SMUTS SVENSK! SMUTS!
Det du gjorde var att du inte slog gaffeln i skalle på skithögen. Ännu en anledning att inte åka till bike mer än en gång om året.Skulle korsa vägen vid Bike i Trollhättan i morse och lämna in min gaffel på renovering.
Så enormt tråkig utveckling av THT, jag jobbar dagligen med jätte bra folk från mellanöstern Innom bygg branschen, o enda gången det blir fel är vid språkförbistring aldrig annars, dom är som vi bara lite mera att familjen är heligt. Det går att skämta det går att diskutera vad fan som helst, vi äter bredvid varandra o det enda jag ätit som dom tycker är konstigt är blodpudding.Nej fy fan. Blev helt ställd?
Låter som Upplands Energi... Dyrt som fan, så även januariräkningen blev en fet smäll i ansiktet.Nästa gång får du ta Vänersborg istället.
Även om 50% på arbetskostnaden verkar bra på Bike just nu.
Just det ja. Dagens irritationsmoment är Bixia Framtid. Mer än dubbla priset mot rörliga avtal.
Ta bort toppar och jämna ut kurvor var det ja...
Ofan tja jag är på Peab i tht?.Jo har jobbat några år i Trollhättan. Byggde kvarteret Mars och Sylteskolan och nått kontor på Noab.
Och har träffat några seriösa nysvenskar som jobbar.
Men detta var första gången jag blev "påhoppad" eller vad man skall säga..
Men vet att det är mycket problem runt området runt bike. Ingen stans man tar en ensam kvällspromenad på
Ja han har ju onekligen begott något av en tankevurpa i att flytta till just Sverige om han nu tycker så illa om svenskar.Men det dög för kräket att bo här och ta våra pengar.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |