L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag missade målet att köra mc minst en gång varje månad. Det blev bara 50 meter i januari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur långt måste man köra för att det ska räknas som en gång?Jag missade målet att köra mc minst en gång varje månad. Det blev bara 50 meter i januari.
Tills någon anmäler en som saknad, bakdäcket är slut eller det vankas P-öl, beroende på vad som inträffar först.Hur långt måste man köra för att det ska räknas som en gång?
Tills man får känslan av att "fy fan vad det där kändes bra".Hur långt måste man köra för att det ska räknas som en gång?
Ibland känns det bättre bara man börnar lite.Tills man får känslan av att "fy fan vad det där kändes bra".
Den infann sig inte mellan garaget och huset.
Va inte ozzy sjuk?Förbannad vet jag inte, men Ozzy Osbournes europaturne ställs in och jag hade bokat biljett till den.... och flyg ToR![]()
...för fjärde gången?Förbannad vet jag inte, men Ozzy Osbournes europaturne ställs in och jag hade bokat biljett till den.... och flyg ToR![]()
Han opererade ryggen 2019 och kan inte flyga så Europaturnen ställs in.Va inte ozzy sjuk?
Jag vet inte för vilken gång i ordningen det var men det har i alla fall varit flera....för fjärde gången?
Men Norwegian kommer brinna inne![]()
Just hemkommen efter 66 mils körning med släpvagn och är på ruskigt dåligt humör.
Hade 33 mil ner till en 2020 Yamaha Sidewinder som var i mycket fint skick enligt säljaren som även poängterade att den endast gått 142mil. Perfekta skotern för pulkadragning lät som att användandet varit rena familjeskotern.
Gjorde nya skruvhål istället med körnare och vass borr.Har du inte sett youtube/tiktok tipsen med superlim och bakpulver?![]()

Ah... För det blir livat om du gör det du tänkt göra?Semester!![]()
Och så är kärringjäveln hemma... Det var de planerna det....![]()
"Kan du ordna a", "kan du hjälpa mig med b", kan vi göra c", "vi måste prata om d", "måste du göra DET DÄR NU?!"...Ah... För det blir livat om du gör det du tänkt göra?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |