Idag är jag förbannad därför att...

Då är det tyvärr bara bita i det sura äpplet och klistra på ny sula eller köpa ny högersko.
Beklagar !
Hah, jag är inte så värst sur egentligen. :hihi
Slängde skorna, för det började vara lite obehagligt att gå med all snö som packades in i skon genom hålet.

Skulle korsa vägen vid Bike i Trollhättan i morse och lämna in min gaffel på renovering.

så cyklar det förbi en nysvensk som vrålar med brytning
SMUTS! SMUTS! SMUTS! Jag kollar mig runt och ser ingen annan där. Sen kommer de JÄVLA ÄCKLIGA SMUTS SVENSK! SMUTS!
sen var han borta och jag stod som ett frågetecken o fundera på vad jag gjort?

Skulle korsa vägen vid Bike i Trollhättan i morse och lämna in min gaffel på renovering.

SMUTS! SMUTS! SMUTS! Jag kollar mig runt och ser ingen annan där. Sen kommer de JÄVLA ÄCKLIGA SMUTS SVENSK! SMUTS!

Bar du möjligtvis på en brinnande bok?

Där har vi nivån. Milde, vad jag inte saknar Malmö!

(Ja, jag såg att det gällde Trollhättan men det är fenomenet jag kommenterar. Har f ö uppfattat Trollhättan som ungefär lika degenererat som Malmö vid mina få besök. Uppskattar dock vägarna i nejden.)

Last edited:

Det du gjorde var att du inte slog gaffeln i skalle på skithögen. Ännu en anledning att inte åka till bike mer än en gång om året.

Nästa gång får du ta Vänersborg istället.
Även om 50% på arbetskostnaden verkar bra på Bike just nu.

Just det ja. Dagens irritationsmoment är Bixia Framtid. Mer än dubbla priset mot rörliga avtal.

Ta bort toppar och jämna ut kurvor var det ja...

Nej fy fan. Blev helt ställd?
Så enormt tråkig utveckling av THT, jag jobbar dagligen med jätte bra folk från mellanöstern Innom bygg branschen, o enda gången det blir fel är vid språkförbistring aldrig annars, dom är som vi bara lite mera att familjen är heligt. Det går att skämta det går att diskutera vad fan som helst, vi äter bredvid varandra o det enda jag ätit som dom tycker är konstigt är blodpudding.

Så far det runt lolife drägg som inte jobbar o bara jävlas, visserligen finns det lolife hel vita drägg med men det ursäktar fan inte den enes betende.

Som en musse sa du måste skilja på mej som person o vad religionen säger..

Det är socialdemokraterna i THT som drivit den staden till gränsen nya Malmö det finns inget att ha där längre tyvärr.

Jo har jobbat några år i Trollhättan. Byggde kvarteret Mars och Sylteskolan och nått kontor på Noab.
Och har träffat några seriösa nysvenskar som jobbar.

Men detta var första gången jag blev "påhoppad" eller vad man skall säga..

Men vet att det är mycket problem runt området runt bike. Ingen stans man tar en ensam kvällspromenad på

Nästa gång får du ta Vänersborg istället.
Även om 50% på arbetskostnaden verkar bra på Bike just nu.

Just det ja. Dagens irritationsmoment är Bixia Framtid. Mer än dubbla priset mot rörliga avtal.

Ta bort toppar och jämna ut kurvor var det ja...
Låter som Upplands Energi... Dyrt som fan, så även januariräkningen blev en fet smäll i ansiktet.

Jo har jobbat några år i Trollhättan. Byggde kvarteret Mars och Sylteskolan och nått kontor på Noab.
Och har träffat några seriösa nysvenskar som jobbar.

Men detta var första gången jag blev "påhoppad" eller vad man skall säga..

Men vet att det är mycket problem runt området runt bike. Ingen stans man tar en ensam kvällspromenad på
Ofan tja jag är på Peab i tht?.

Men det dög för kräket att bo här och ta våra pengar.
Ja han har ju onekligen begott något av en tankevurpa i att flytta till just Sverige om han nu tycker så illa om svenskar.

Därför jag inte har emigrerat, jag tycker lika illa om alla nationaliteter som min egen.

Han tackade väl bara för att du betalar hans uppehälle, förörjning, utbildning, tandvård och läkarvård.
Inget konstigt. Olika kulturer har olika sätt att uttrycka tacksamhet på.

Du skulle höra hur det lät när jag mötte ett gäng som ville tacka mig för att jag pröjsat för deras nya iphones. Jag blev verkligen rörd till tårar.

??? Febern tillbaka, vtf är det frågan om, kroppdjäveln har fått bekänna färg i 3 Tim nu med vedhuggning av 40-50cm kubb svetten rinner, går det ej att vila bort febern då skall kropphelvetet fanimej jobba bort febern.. Skall det vara så här?

Bara för att jag jobbat hårt tar jag hojen en tur det är ju soligt och +5° o helt vindstilla?

Fy fan för vuxna människor som inte kan sitta still. Sitter man på en lång bänk i en vänthall så kan man nästan ge sig fan på att det alltid är en idiot som sitter och gungar benen så att hela bänken skakar. Eller ännu bättre, en idiot som sitter med fötterna mot bänken framför och gungar fötterna med resultatet att två bänkrader gungar.

Du får ju säga till på skarpen när det kommer till bänken.

preview.jpg

Idioter som jobbar på kommunen, som inte förstår sitt eget jävla regelverk. (som är puckat skrivet i sig)
Varför skall man behöva dela planet med såna människor? Kan de inte bara flyga iväg?

:mad:

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...