L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Eller åtminstone en värmeslinga i rutan där bladet ligger emot.Man tycker ju att det kunde gå en värmeslinga i torkarbladet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller åtminstone en värmeslinga i rutan där bladet ligger emot.Man tycker ju att det kunde gå en värmeslinga i torkarbladet.
Någon granne har någon apparat som tjuter var 30:e sekund och jag har ingen susning vilket håll det kommer från. Har pågått en vecka nu, dygnet runt.
Börjar bli jobbigt![]()
Kan vara fuktvarnare. Hade en sån i gamla lägenheten utan att knappt veta om det. Låg under diskbänken. Började pipa en natt o jag leta o leta. Ekade och svårt att höra ifrån var det kom. Minns inte om det var lite fukt eller batteritorskNågon granne har någon apparat som tjuter var 30:e sekund och jag har ingen susning vilket håll det kommer från. Har pågått en vecka nu, dygnet runt.
Börjar bli jobbigt![]()
Eller åtminstone en värmeslinga i rutan där bladet ligger emot.
Brandvarnare som batteriet börjar ta slut på, tar väll typ ett år innan den tystnar helt.Någon granne har någon apparat som tjuter var 30:e sekund och jag har ingen susning vilket håll det kommer från. Har pågått en vecka nu, dygnet runt.
Börjar bli jobbigt![]()
Plötsligt vid tvåtiden inatt tystnade det, mötte en granne som undrade om det var hos mig det tjöt hela nätterna.Brandvarnare som batteriet börjar ta slut på, tar väll typ ett år innan den tystnar helt.

Så nu är mitt ärende angående den vänstersvängande bilen o min lilla crach.
DINA Försäkringar.
Har kommit fram till att eftersom den bilen som var på höger sida vägen i dikeskanten nästan helt stillastående utan blinkers på åt vänster,
detta skedde 8 meter efter ett övergångsställe och då anser Dina Försäkringar att jag bröt mot omkörning förbudet vid övergångsställen.
Så med den tolkningen dom gör så stannar en bil ex motor fel eller annat 10 meter framför-efter ett övergångsställe så skall övrig trafik stå still tills fordonet är bärgat eller plockat färdigt blommor i skogen o flyttat fordonet. Då först kan resterande trafik passera.
Så att smyga förbi i ca 15 km o som i mitt fall vara vid fronten när föraren uppenbart helt blind svänger trots att jag bör ha varit mycket väl synlig i framrutan så är det 50/50 som gäller.
Så nu köper jag en avantador försäkrar denna 3 Mille bilen hos dina försäkringar o tänker kvadda denna bilen rätt omgående typ 10 minuter så är vi kvitt tycker jag?
Jag köpte vindrutetorkarblad på Biltema i Malmö och körde hem regnet. Dom var ta mig faen sämre än de gamla. Ska ta med dom in till Biltema i Gbg för reklamation.Det andra är att man oftast beställer kompletta vinterhjul till nya bilar från en däckleverantör och dessa levereras med en centrumkapsel med nån märkeslogga och BLÅ SKYDDSPLAST på.
Att man som bilföretag inte fattar att man inte levererar biljäveln med blå plast på fälgarna stör jag mig på som fan.
Folk som köpt bilen fattar ju såklart nada.

Jag köpte vindrutetorkarblad på Biltema i Malmö och körde hem regnet. Dom var ta mig faen sämre än de gamla. Ska ta med dom in till Biltema i Gbg för reklamation.
Inser när jag sliter i dom på parkeringen att jag inte tagit bort transportplastskyddemballaget
Utan transportskyddsemballaget fungerade Biltemavindrutetorkarbladen utmärkt .......![]()
Då har du fått blad som är feltillverkade om de är bra. Hopplösa så fort det går ner mot 5 plus. Nä kör enbart med Bosch torkarblad numeraJag köpte vindrutetorkarblad på Biltema i Malmö och körde hem regnet. Dom var ta mig faen sämre än de gamla. Ska ta med dom in till Biltema i Gbg för reklamation.
Inser när jag sliter i dom på parkeringen att jag inte tagit bort transportplastskyddemballaget
Utan transportskyddsemballaget fungerade Biltemavindrutetorkarbladen utmärkt .......![]()
Då har du fått blad som är feltillverkade om de är bra. Hopplösa så fort det går ner mot 5 plus. Nä kör enbart med Bosch torkarblad numera
TaxitvättOch i veckan hade vi en kund (kvinna såklart) som skulle hämta sin bil från service som var klar dagen innan och stått ute över natten och blivit kall och isig, och hade en snöborste som har en is-skrapa i änden av skaftet, hon tyckte det var fiffigt att inte bara skrapa rutorna, hon tog motorhuven och bakluckan också.
Störde mig lite men log inombords. (hej värdering när den ska lämnas tillbaka från leasing)

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |