Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan förvara pelarslipen i mitt garageMin dieselvärmare vägrar starta så jag fick flytta kompisens kvarglömda småprylar i kyla.
View attachment 479365
Endast tillsammans med ett knippe Chevroletblock.Jag kan förvara pelarslipen i mitt garage![]()
![]()
Var det inte ett tag sedan du skulle bliEndast tillsammans med ett knippe Chevroletblock.
Jo, motorcyklarna och ett par motorer försvann direkt.Var det inte ett tag sedan du skulle bli
Av med grejorna?
Förutseende att köpa höjbara bord så du bara kan trycka på knappen och få plats med mer under eftersom.Round 3![]()
Låter som ett klassiskt fall av fruntimmer™.Någon™ parkerade bilen alldelens för nära garaget sist den var använd, så nu har jag ägnat en timme åt att skotta ett bilformat hål i takraset...
Allt för att det var "för jobbigt™" att hitta en skarvsladd till motorvärmaren
Låter som ett klassiskt fall av fruntimmer™.
Att iklädd skinnställ och grova skor snabbt skita i skogen är heller inte det enklaste.Svårt är att leva, svårt är att dö
men svårast av allt, att sittkissa i meterdjup snö....
Sa till snubben som röjer vår smala gata att hans företrädare vinklade om schaktbladet vid utfarter så att snön hamnade på motsatt sida. Han såg på mig som om jag var galen - och fortsätter köra som tidigare.Sen kom snöröjningen, med dagens praktikant från Blinda rattfyllons traktorsektion, region öst, och packade in 1x0,5m kompakt blötsnövall längs med hela vår uppfart
Lättja, är ordet du letar efter.Näe, nå't sånt har jag inte, och mig veterligen är det bara jag som har nycklar till bilen....
Det är ett klassiskt fall av något annat...

Lättja, är ordet du letar efter.![]()
Näe, nå't sånt har jag inte, och mig veterligen är det bara jag som har nycklar till bilen....
Det är ett klassiskt fall av något annat...
Även gubbjävlar kan vara fruntimmer i dagens samhälle. Jämlikt ska det vara.Nja, jag tänkte mer ett fall av "Är huvet dumt så får man skotta loss bilen sen"
Även gubbjävlar kan vara fruntimmer i dagens samhälle. Jämlikt ska det vara.
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |