Idag är jag förbannad därför att...

Tydligen, för jag kan inte hitta ett enda exempel på receptfritt testosteron, så upplys mig gärna.:)

Det kanske vore mer intressant att se vad de receptfria hormonpreparaten innehåller och används till, jämfört med de receptbelagda, istället för att fokusera på vilken kropp som innehåller vad när man avgör vad som borde finnas fritt tillgängligt och inte.

Det kanske vore mer intressant att se vad de receptfria hormonpreparaten innehåller och används till, jämfört med de receptbelagda, istället för att fokusera på vilken kropp som innehåller vad när man avgör vad som borde finnas fritt tillgängligt och inte.

Ok, så jag hade fel menar du?

Jag har ytterst svårt att tro att du är så okunnig i frågan som du verkar vilja antyda.

- - - Updated - - -

Var hittar du receptfria p-piller?

Jag sa inte dom va receptfria. Det är manligt könshormon på recept :)

Bägge finns att få på recept så inget är förbjudet och inget är receptfritt.

Det ena är helt reglerat och det andra till vissa delar helt fritt även om det också finns reglerade varianter av det, så fixade så det blev rätt betydelse inte bara rätt semantik :-)

Vad anser du är skillnaden? I vilka medicinska lägen anser du att det är rimligt att man ska kunna få tag på manligt könshormon utan att behöva konsultera en läkare?

Stigande ålder, dålig självbild t.ex.

Men du menar att mäns sjunkande testosteronnivåer inte spelar lika stor roll som kvinnors östrogennivåer?

Stigande ålder, dålig självbild t.ex.

Men du menar att mäns sjunkande testosteronnivåer inte spelar lika stor roll som kvinnors östrogennivåer?

Män hamnar inte i klimakteriet, vad jag vet. Behöver man tillskott pga låga nivåer kan man som sagt få det på recept, tycker du att det är något som är lämpligt att självmedicinera utan att ha fått det konstaterat?

Män hamnar inte i klimakteriet, vad jag vet. Behöver man tillskott pga låga nivåer kan man som sagt få det på recept, tycker du att det är något som är lämpligt att självmedicinera utan att ha fått det konstaterat?

Mäns nivåer sjunker stadigt genom livet, absolut tycker jag att män skall få möjlighet till välbefinnande.

Men inte får du det på recept så länge nivåerna ligger någonstans där man förväntar sig på en person i given ålder, helt avhängigt personliga variationer.

Men visst borde kvinnor lika gärna kunna få begära recept?

- - - Updated - - -

Stigande ålder måste vara ett rätt vanligt symptom faktiskt. :1pajas

Till en viss gräns.:hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...