Idag är jag förbannad därför att...

Har en hoj ute på annons.
En ev köpare ringer och ställer massa frågor, vi kommer också överens om pris och tid när de ska kolla på hojen.
När de väl dyker upp, ca 2timmar efter tiden vi bestämt, så ska det givetvis prutas ännu mer.
Inte för att de hittade något att pruta på, utan bara "för att"...
Det blir enklare att bara rulla hojarna på skroten framöver, än att behöva dras med sånt folk...

Har en hoj ute på annons.
En ev köpare ringer och ställer massa frågor, vi kommer också överens om pris och tid när de ska kolla på hojen.
När de väl dyker upp, ca 2timmar efter tiden vi bestämt, så ska det givetvis prutas ännu mer.
Det är i såna lägen man vill ge dem en faktura på tiden man lagt på dem.

Det är i såna lägen man vill ge dem en faktura på tiden man lagt på dem.
Japp...

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Edit:

För att inte tala om folk som hör av sig och vill köpa hojdelar men är så paranoida att de vill att man ska skicka allt i förväg och sen betala när de fått grejerna.
Samtidigt är de inte intresserade att varken betala frakt i förskott eller hämta grejerna, då bor vi bara 20mil ifrån varandra och delarna är relativt dyra..

Troligt att man som säljer står där och tar hela risken..

Last edited:
Fyra timmar för att köra bil 1,7 mil :dummer

Hah, ja vi får kaos på kneget imorgon pga att lastbilarna inte kommer fram i Stockholm.
Tur fan man är ledig. (:tungan)

Men helt imponerad är man ju inte av människorasen idag, det går bannemig inte att köra hårdare än 50 på en bar '90 väg när det är snö i diket, för det kan ju vara farligt! Men det går jättebra att rösta in ett oberäkneligt mentalfall till att leda världens idag största ekonomi och kraftfullaste militära makt, för det känns ju tryggt.
Intressant säkerhetstänk om man tar ett genomsnitt av människostammen.

Nä, det är fan kört för människorasen, nått har gått åt helvitte i evolutionen, alla häva gener är spenderade, bara att ge upp och låta någon annan del av livets träd ta över. :dummer

Men de tog väl kniven?
Så händer det inte igen, förverka alla knivar som kan användas för att hugga & skära med, så upphör säkerligen de organiserade våldsbrotten.

:gnissla

Ja, och så begränsar man vapnen för jägare och sportskyttar så att inte buset för tillgång till Kalascnikovs.

Och zigenare som konsekvent och i stora gäng kör oskattat, oförsäkrat, obesiktigat kan fortsätta med det utan att fordonen tas i beslag för det är ju synd om dom.

Fyra timmar för att köra bil 1,7 mil :dummer

Jag har ca 25 min (3 mil) till jobbet. Det tog normal tid dit, normal tid hem under gårdagen. Jag var förvånad att det flöt så bra hem. Hade förväntat mig långsamtgående trafik vid Södertälje, men det var flyt. Var nog stopp längre norrut.

Last edited:
Jag har ca 25 min (3 mil) till jobbet. Det tog normal tid dit, normal tid hem under gårdagen. Jag var förvånad att det flöt så bra hem. Hade förväntat mig långsamtgående trafik vid Södertälje, men det var flyt. Var nog stopp längre norrut.

Ja det var det. Vägen var helt avstängd.

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back