Idag är jag förbannad därför att...

Att folk tror att jag faktiskt tänker sätta mig i bilen och åka någonstans efter veckans händelse...

I HELVETE HELLER! Ska fan sitta hemma och läka, åker endast hemifrån om jag skall på läkarbesök, annars stannar jag fan hemma tills såren är läkta! :huvet

För att det i sommar är dax för tredje gången att köra upp...
Började med A1 som 16 åring, A2 kom raskt efter när 18 år var fyllda. Dax att gå hela vägen men satan så jobbigt det ska vara, måste få tag på hoj till uppkörningen som man klarar den med. Hyra går inte svindyrt och ska jag byta är det nog ingen av de som är lätta att köra upp på som jag vill ha.
tvi för detta:huvet

Började med A1 som 16 åring, A2 kom raskt efter när 18 år var fyllda. Dax att gå hela vägen men satan så jobbigt det ska vara, måste få tag på hoj till uppkörningen som man klarar den med. Hyra går inte svindyrt och ska jag byta är det nog ingen av de som är lätta att köra upp på som jag vill ha.

Vi har körskolor i Stockholm som bara tar en lektionskostad för hojen. Funkar det inte så i ack Värmeland du sköna. :)

Hittade ett rött märke i sidan på min "nya" fina VITA BMW (-11, men för mig är den ny) :mad: :huvet Fy fan va jag blir förbannad när folk inte ser sig för när dom öppnar bildörren! De ska väl inte va så jävla svårt att öppna dörren lugnt och försiktigt :huvet

Skönt att spy av sig lite, bra trådinitiativ!

Vi har körskolor i Stockholm som bara tar en lektionskostad för hojen. Funkar det inte så i ack Värmeland du sköna. :)
Först litar de inte på att man kan köra så de vill ha lektion innan man anses redo för uppkörning, 900kr sen 900kr för hyra och 1650 kr för själva körandet :) Dyrt, javisst!

Först litar de inte på att man kan köra så de vill ha lektion innan man anses redo för uppkörning, 900kr sen 900kr för hyra och 1650 kr för själva körandet :) Dyrt, javisst!

Värt vartenda öre skulle jag vilja påstå. Sluta grina och kör bara.

Värt vartenda öre skulle jag vilja påstå. Sluta grina och kör bara.
Det gör det inte mindre retligt, för en student är det en ganska stor kostnad som gärna hade lagts på försäkring eller liknande. I mitt tycke så är det ingen större skillnad i manöverbansväg att köra upp på en A2 eller A hoj, (går att köra upp på samma med 5kw skillnad)

Det gör det inte mindre retligt, för en student är det en ganska stor kostnad som gärna hade lagts på försäkring eller liknande. I mitt tycke så är det ingen större skillnad i manöverbansväg att köra upp på en A2 eller A hoj, (går att köra upp på samma med 5kw skillnad)

Men vaffan, köra upp igen? Övergår inte körkortet automatiskt efter ett tag till obegränsat nuförtiden?

Men vaffan, köra upp igen? Övergår inte körkortet automatiskt efter ett tag till obegränsat nuförtiden?
nenene, det ändrade de. Hade jag fått det begränsade kortet (25kw-kortet) som jag kom på samma år men ändrades i januari så det hanns inte med. Nej så det är uppkörningsdax igen innan jag äntligen kan lämna allt vad lågfartsbana heter.

Jag tog a1 och sen a när jag va 24 körskoleläraren trodde inte på att jag inte kört hoj däremellan och frågade om jag trivdes med gixxer som stog utanför haha genomskådar :p

Hittade ett rött märke i sidan på min "nya" fina VITA BMW (-11, men för mig är den ny) :mad: :huvet Fy fan va jag blir förbannad när folk inte ser sig för när dom öppnar bildörren! De ska väl inte va så jävla svårt att öppna dörren lugnt och försiktigt :huvet

Skönt att spy av sig lite, bra trådinitiativ!

Stod på en parkering en gång och sen kom de två äldre i en bil och ställde sig BRA JÄVLA NÄRA min bil.

Tittar på dem och tänkte ju på en gång att "kärringen som körde kan fan inte parkera".
Tanta öppnar dörren lätt för att vädra ur all läckande bajs tror jag och det äldre paret satt och tjattra några minuter. Sen skulle de ut ur bilen.................. PAAAANG SKRAP!!!!! Rakt in i sidan på min biljävel precis som att vinden tog tag i dörra när tanta skulle ut, öppna dörren försiktigt... NÄNÄ!

Kunde ju fan heller inte gå ut och skrika på fanskapet då jag är för snäll.
Glad över att subarun tål tuffa tag.

Last edited:
Min jävla Volvo gör mig galen, laddar ur batteriet nu och då.
Någon hittat felet? Inte då, förbannade sakbytare på verkstan:mad:

Lyckats få ett sånt fel på 3 bilar.

Första gången (Audi 80) var det bakrutevärmaren som på något sätt drog ström ibland. Slutade när den kopplas ur.
Andra gången (Golf 3) visade sig cigguttaget fortfarande funka med bilen avstängd så glömde jag dra ur en sladd ur den så dog bilen.
Tredje gången (Octavia RS) var det kontakten till bromsljuset som fuckade ur så bromsljusen tändes ibland trots att bilen var avstängd och låst. Sög ur batteriet ganska omgående.

Disel värmare? och kort väg till jobbet så hinner inte batterit ladda upp sig tillräckligt.

Lyckats få ett sånt fel på 3 bilar.

Första gången (Audi 80) var det bakrutevärmaren som på något sätt drog ström ibland. Slutade när den kopplas ur.
Andra gången (Golf 3) visade sig cigguttaget fortfarande funka med bilen avstängd så glömde jag dra ur en sladd ur den så dog bilen.
Tredje gången (Octavia RS) var det kontakten till bromsljuset som fuckade ur så bromsljusen tändes ibland trots att bilen var avstängd och låst. Sög ur batteriet ganska omgående.

Köper du fortfarande VAG?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...