Idag är jag förbannad därför att...

Allt jag rört vid idag har gått från dåligt till sämre.. bromsarna låg på, nu har jag inga bromsar...
Ja har 3 miljoner saker att göra men ingen energi. Sen dödar ryggen mig samtidigt som jag har gått ner tre kilo å ser ut som en anorektisk degklump...

Ja har inte tid att va sjuk ge mig energi och fokus!

För att min gamla avdelning vägrar släppa mig så jag måste jobba halvtid på min nya tjänst o halvtid på den gamla. :(

Doktorn sa titthållsoperation.. plåstret trilla av idag och då upptäckte jag ett frankenstein ärr!

Raderade ALLA mina bokmärken i google chrome.................................................:huvet:huvet:huvet:huvet
Det var bokmärken från över 4år tillbaka med bla reseplanering till en framtida mcresa m.m... Över 1500 bokmärken!!! Det mesta uppsorterat i mappar! ALLT Borta efter en knapptryckning :mad:

Fattar fan inte hur det gick till heller... Loggade in på mitt google konto på en kompis dator, när jag loggade in så importerades ALLA mina inställningar/tillägg och bokmärken AUTOMATISKT?! till hans webbläsare :mad:

Efter att jag LOGGAT UT från mitt google konto så raderade jag alla MINA bokmärken i hans webbläsare... Trots att jag var UTLOGGAD så raderades även alla bokmärken från mitt konto?!?!!?

Raderade ALLA mina bokmärken i google chrome.................................................:huvet:huvet:huvet:huvet
Det var bokmärken från över 4år tillbaka med bla reseplanering till en framtida mcresa m.m... Över 1500 bokmärken!!! Det mesta uppsorterat i mappar! ALLT Borta efter en knapptryckning :mad:

Fattar fan inte hur det gick till heller... Loggade in på mitt google konto på en kompis dator, när jag loggade in så importerades ALLA mina inställningar/tillägg och bokmärken AUTOMATISKT?! till hans webbläsare :mad:

Efter att jag LOGGAT UT från mitt google konto så raderade jag alla MINA bokmärken i hans webbläsare... Trots att jag var UTLOGGAD så raderades även alla bokmärken från mitt konto?!?!!?

:confused: låter skumt borde ju inte bli så

:confused: låter skumt borde ju inte bli så

Nej :confused:

Men jag har tänkt lite nu när jag lugnat ner mig lite... Jag loggade ut från mitt konto på google.se, jag borde kanske ha gått in via menyn/inställningar i chrome och loggat ut den vägen?! :confused:

Stör mig fortfarande på att det inte finns någon typ av backup eller ångra knapp :mad:

Denna jävla sol/värme... Man går runt o svettas o kisar hela dan, sen efteråt lider man av bonnabränna och orkar inte göra ett skit.
Ett riktigt jävla åskväder är vad jag vill ha.

... på den lilla djävul till fästing som bestämde sig för att boa in sig på en av mina mest intima kroppsdelar...
:mad::mad:

Det enda man kan hoppas på nu är att aktuellt kroppsdel svullnar upp till dubbla storleken så att man åtminstone får nån glädje av dagens lågvattenmärke. Men med min sedvanliga tur trillar väl hela apparaten av så att man tvingas avsluta livet som kvinna istället.

... på den lilla djävul till fästing som bestämde sig för att boa in sig på en av mina mest intima kroppsdelar...
:mad::mad:

Det enda man kan hoppas på nu är att aktuellt kroppsdel svullnar upp till dubbla storleken så att man åtminstone får nån glädje av dagens lågvattenmärke. Men med min sedvanliga tur trillar väl hela apparaten av så att man tvingas avsluta livet som kvinna istället.

Förlåt men...........:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Ja, det får jag väl bjuda på gissar jag...

Tur att jag upptäckte den dock innan det var dags att ge frun den årliga rundsmörjningen.... Kunde ju enkelt ha utvecklats till ett trauma.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!