Idag är jag förbannad därför att...

Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!

När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!

Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!

När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!

Parasiten kanske gillar gurka men är färgblind. :)

Om den ändå hade haft storleken som en gurka.... då hade man inte haft nåt att gnälla på.

Sjukt glad att folk förstår min ilska, de som kommer med svaret "varför kastar du ut det godaste?!" Har fått tokspärr.
Funderar på att ge bort en skål med donken-gurkor till en av äcklona i present.

Fy fan, gurka på hamburgare är ju det godaste av allt :mad: Speciellt på cheeseburgarna, går ju inte att skiten annars.
Jag tar gärna en skål med donken-gurkor, det blir aldrig lika gott på de hemmagjorda burgarna.

Har vart den finaste helgen i mannaminne och jag har vart full och bakfull hela helgen, totalt bortkastad helg mao. Behöver nog hitta nya polare som har andra intressen än att titta ner i flaskan...

Har vart den finaste helgen i mannaminne och jag har vart full och bakfull hela helgen, totalt bortkastad helg mao. Behöver nog hitta nya polare som har andra intressen än att titta ner i flaskan...

Orutinerat... :)

Förbannad på larmfirman.
För 5-6 år sedan skaffade vi hemlarm hos en firma med lokal anknytning. Det som fick oss att välja dem var att man skulle få behålla utrustningen kostnadsfritt efter bindningstiden som var 2 eller 3 år, oavsett löptid så är denna passerad med råge.

Nu bestämde vi oss iaf för att säga upp avtalet med dem och alltså med det bli av med och sluta betala för själva bevakningstjänsten... Det visade sig då att de hade tre månaders uppsägningstid, vilket känns rätt normalt i sammanhanget, det som fick mig att sätta kaffet i halset och bli förbannad var när de säger följande:
- Sen kan du välja mellan att vi kostnadsfritt plockar bort utrustningen eller så kan vi skicka någon som programmerar om larmet och tar bort telefonnumret till larmcentralen till en kostnad om 1500:- :mad:

Djävla fasoner. Nån djävla hittepåavgift på 1500:- för att kunna använda larmet efteråt.

Tappat pluggen till oljan - hela stället nedstänkt, ingen plugg, ingen olja....
Hmmm dyr service å så händer detta.....

Tappat pluggen till oljan - hela stället nedstänkt, ingen plugg, ingen olja....
Hmmm dyr service å så händer detta.....

Tappa pluggen är ingen bagatell och kunde de facto kostat dig livet.

Nåväl, du är jurist och vet vad som går att göra. Hoppas du inte släpper en sån sak. Är det kompisjobb är det väl som det är men en firma får helt enkelt inte dabba sig på en sån sak.

Tappa pluggen är ingen bagatell och kunde de facto kostat dig livet.

Nåväl, du är jurist och vet vad som går att göra. Hoppas du inte släpper en sån sak. Är det kompisjobb är det väl som det är men en firma får helt enkelt inte dabba sig på en sån sak.

Det var på en märkesverkstad - å dyrt var det....
De jag e förbannad på e att det ens kunde hända

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...