Idag är jag förbannad därför att...

Var och hämtade min sambo som hade druckit lite för mycket på afterworken... På vaxholmsvägen hem så fotade en satans fartkamera mig! Brukar ha koll på vilka som är igång då jag kör hoj till 99 % Men den här hade jag missat...

Kan du inte skriva lite vad det handlar om, jag vägrar gå in på den sidan?

"Buhu, jag tar en ståndpunkt mot sliskiga kvällstidningar genom att inte besöka dem"... Du kan ju köra Adblock som oss andra så gör det inget om du går in på kvällstidningarnas hemsidor.

Fortfarande överjävligt förbannad över att någon bröt sig in och stal min och mina 2 kompisars crossar mm förra sön-mån och insikten att återse dom är minimal

Hatta snutten :mad::mad::mad:

Jävla tröttmössor, jag hittade en plånbok och linkade bort till polisstationen för att lämna in den.
Helt tomt förutom två tjejer som satt bakom varsin glaslucka och snackade skit.
Ingen av dom så mycket som ägnade mig en blick fast jag stod och tittade på dom.

Gav dom tre minuter sen vände jag på klacken.

Har försökt få tag i ägaren nu i två timmar men inte lyckats, det finns körkort och patiensbricka i pluran men inga nummer funkar.
Hittade ett simkort från Halebop och mailade dom, men dom hade inga uppgifter heller.

Hur gör jag.

edit: hatta snutten på riktigt nu!

Jävla tröttmössor, jag hittade en plånbok och linkade bort till polisstationen för att lämna in den.
Ingen av dom så mycket som ägnade mig en blick fast jag stod och tittade på dom.

Har försökt få tag i ägaren nu i två timmar men inte lyckats, det finns körkort och patiensbricka i pluran men inga nummer funkar.
Hittade ett simkort från Halebop och mailade dom, men dom hade inga uppgifter heller.

Hur gör jag.

Gå fram och prata istället för att bara titta på personalen på stationen? :7peta

Naejj. Du måste såklart ta en nummerlapp, oaktat hur mkt folk som befinner sig i lokalen. Så gjorde jag. Tog två minuter innan mitt nummer dök upp.
Rubba inga cirklar.

På skylten stod det: "ta en nummerlapp"
Jag tog en nummerlapp.
Den hade nummer 15.
Skylten visade nummer 15.

Det var bara jag där.

SM-veckan i stan och jag kommer missa precis allting på grund av jobb, tvätt, Metaltown och förberedelser inför det.

Finns en del annorlunda sporter man skulle vilja kika på:

• Badminton
• Beachhandboll
• Beachvattenpolo
• Biathle
• Biljard
• Boule (precisionsskytte)
• Brasiliansk jiujitsu
• Casting
• Cykel (kortbane-SM)
• Dragkamp
• Frisbee
• Friidrott (lag-SM)
• Inlines
• Inlinehockey
• Konstflyg
• Militär femkamp
• Modellflyg
• Orienteringsskytte
• Rally (sommar-sprint)
• Rodd
• Roller derby
• Rullskidor
• Simning
• Streetbasket
• Styrkelyft
• Superenduro
• Triathlon
• Truppgymnastik
• Tyngdlyftning
• Vindsurfing
• Öppet vatten

http://www.rf.se/Arbetsrum/SM-veckan/

Hur gör jag.

Gå in, lägg plånboken på disken, gå ut.

Alt. släng plånboken i en postlåda.

Hur gör jag.

Vi har ett företagssystem på jobbet där vi hittar lite mer information än som finns på hitta o Eniro. Hojta i pm så kanske jag kan få fram ett nummer. :)

Tidningsartiklar brukar vara ordentligt vinklade.
I detta fallet är verkligheten faktiskt värre än dikten.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17039548.ab

Jag har ingen koll på det förfärliga med att gå in på sensationsjournalistiska sidor och hoppade förväntansfullt vidare på den länken. Det där är en historia som berör och jag tackar för uppdatering. Är han så ädel som han låter påskina, den där Henriken?

Jag har ingen koll på det förfärliga med att gå in på sensationsjournalistiska sidor och hoppade förväntansfullt vidare på den länken. Det där är en historia som berör och jag tackar för uppdatering. Är han så ädel som han låter påskina, den där Henriken?

Han visar sig ogärna.
Vid eventuell trafikolycka kommer det ej att synas några bromsspår.
Ett äkta praktarsle.
Hitills har han plockat ut över 15 millioner i styrelsearvode.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT