Idag är jag förbannad därför att...

Läge att byta till slip-oner?
Mer ljud och snabbare spelning.

Kanske det, hur och var monterar man en sån? Dyrt? Bör man justera säcken? Kanske gå upp ett par storlekar i rörblad?:va

Att man alltid får oklara mail när fransmän mailar, slutar alltid med att man måste ringa upp och reda ut allt, onödigt dubbelarbete :död

Vafan! Klockan är ju snart morgon igen!

Man är van att gå och lägga sig när päronen går och lägger sig men nu sitter man med burken i ett helt annat rum i andra delen av huset och ingen säger godnatt.

Blir å sitta uppe då. För man kan väll inte gå och lägga sig såhär sent?

I pilotprojektet för den nya datormiljön finns det inte plats för Spotify :huvet Hur ska jag nu kunna sköta mitt jobb??

Visste att den nya jobbdatorn var för bra för att vara sann - Den vill inte synka med nya servern vilket har gjort att vissa filer är i låst läge och ingen kan göra ändringar i dom. Projektet har bara testats på ett 20-tal företag i världen, man kan ju för fasen tro att det är en otestad betaversion dom lagt ut :gnissla

Och under hela förmiddagen kunde jag inte ens komma in på affärssystemet, dock är det löst nu :frustrerad

Vafan! Klockan är ju snart morgon igen!

Man är van att gå och lägga sig när päronen går och lägger sig men nu sitter man med burken i ett helt annat rum i andra delen av huset och ingen säger godnatt.

Blir å sitta uppe då. För man kan väll inte gå och lägga sig såhär sent?

Det brukar jag göra :)

Nysnö gör mig riktigt förbannad,efter typ 2 veckor av snöfria vägar

Polisen hade kontroll i Boxholm. Mopeder har blivit stoppade men jag slant undan.

Nyheter
MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen